15:55

Spacer z zajączkiem

Dzień Kobiet- słoneczny, radosny,niedzielny no i wiosenny.Obiad świąteczny czyli...rosół z makaronem.Ciasta nie ma bo czas odpuścić. I żeby nie myśleć o słodkim wzięłam swojego króliczka i ruszyłam szukać wiosny w ogrodzie patrząc jednocześnie co jest do zrobienia




Tobi zdziwiony,że jest ktoś mniejszy od niego
No i w końcu natrafiliśmy  a paprociach
Czyli zalążek wiosny jest.Szpaki przyleciały,żurawie na polu tańczą muchy wygrzewają się na południowej ścianie,drzwi pootwierane
Zając na półkę
A ja wyfilcowałam sobie serduszka
i pisanki
druga strona


Wykąpałam dzisiaj Tobiego i po rozczesywaniu zostało mi trochę puchu, przyfilcowałam go na pisankę

I tak mija powoli niedziela.
Małe bratki.Jest ciepło więc zaraz wszystkie rozkwitną

Miłego popołudnia


9 komentarzy:

  1. Dzisiaj pierwszy dzień prawdziwie wiosennej pogody.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To się zajączek wyspacerował:)))u nas też dzisiaj pięknie i słonecznie:)))pisanki są śliczne:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne filcowe serduszka wykonałaś, a zajączek słodki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie rozwijasz zdolności, bardzo fajnie wygląda też druga strona pisanki, szydełkowa?
    I co Tobi na to, że zrobiłaś z "niego" pisankę?
    Moc serdeczności przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło spędzony dzień, pisanki śliczne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Ci zazdroszczę tych żurawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i wiosennie:)
    Zajączek cudny!
    miłego, wiosennego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji tego Święta.To piękne Święto.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger