17:27

Przygotowania

Jestem nadczynna :) za duża dawka leku i weszłam w nadczynność . Żeby nie skutki uboczne ten stan mógłby trwać dłużej. Mam w sobie sporo chęci,energii, nie posypiam . Jak za dawnych czasów. Ten stan nie będzie trwał wiecznie ale niech trwa do świąt . Potem też ale mniej
Robię kilka czynności na raz. Niedobrze bo nic nie skończone.Udało się skończyć dopiero 3 pokoje.
Jeszcze trochę prac zostało a i ogród czeka.Piękna był dzisiaj pogoda . Posadziłam do donic bratki,wystawiłam stół na taras i w chwilach przerwy wystawiałam się do słońca.
Czy wiecie, że


Aż 90 proc. Polaków ma niedobory witaminy D. Światowa Organizacja Zdrowia, która jeszcze do niedawna zalecała suplementację w okresie jesienno-zimowym, teraz namawia do przyjmowania tej witaminy przez cały rok.
U dzieci deficyt składnika jest szczególnie niebezpieczny i grozi nieprawidłowościami we wzroście kości, krzywicą czy płaską głowa. Natomiast u dorosłych niedobory często objawiają się depresją i spadkiem  formy.
Pamiętajmy, że witamina D rozpuszcza się w tłuszczach, dlatego włączmy do naszej diety tłusty nabiał ryby, a także oleje.


Moja endo. przepisała mi Vigantoletten .Może dlatego mam zwyżkę formy :) Warto się tym zainteresować




zmiana maleńka
aniołka dżwiga kto inny

do kieliszków dałam inne aniołki - bardziej zamyślone


barankowi "pościeliłam sianka"
firanki się piorą, nie lubię gołych okien


czekając robiłam

 firanki już wiszą a ja usiadłam popracować umysłowo.
Miłych prac





14 komentarzy:

  1. Pozdrawiam wiosennie i odpoczynku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i klimatycznie u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tarczyca to nie żarty, w razie czego znam super endokrynologa w Poznaniu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za chęć pomocy. Leczę się od roku mam niedoczynność ale przez dwa miesiące miałam za dużą dawkę i wpadłam w nadczynność.Haschimoto tak podstępnie działa .
      A lekarza już mam drugiego, chyba lepszego niż z NFZ

      Usuń
  4. Podziwiam Twoją energię. Tak u Ciebie ślicznie i przytulnie. Ja dziś zaliczyłam doła, ludzie potrafią bliźniemu dokopać.
    Ale może jutro będzie lepszy dzień. Bratki już posadzone, za to okna nadal czekają na mycie. Przeglądam zeszłoroczne koronkowe i sznurkowe jajka i jakoś nie mogę wykrzesać pomysłu na dekoracje świąteczne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludżmi nie ma co się przejmować. Szkoda na nich życia
      Moja energia nie jest normalna i dlatego wykorzystuję ją tyle ile się da.Jeszcze z trzy tygodnie mi takie potrzebne bo ogród czeka po świętach
      A okna? nikt nie powiedział,że koniecznie trzeba :)
      Życzę lepszych dni

      Usuń
  5. Przydałaby mi się mała porcja energii. Dekoracje bardzo ładne, ale nie widzę posadzonych przez Ciebie bratków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie powoli idą prace:))))u Ciebie widać efekty w pracach porządkowych i dekoracyjnych:)))świetne pomysły na dekoracje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Korzystaj z tej nadwyżki energii, dopóki możesz. Dekoracji ilość rośnie, i bardzo dobrze. Kolorowe pozdrowienia przesyłam. :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać,że energia cię roznosi. Dom lśni pełen świątecznych ozdób.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że się u Ciebie dzieje...tyle energii...czuć wiosnę...świetne dekoracje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne prace i tak przytulnie u Pani zycze wszystkiego dobrego . Serdecznie pozdrawi Anita z fb.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger