17:09

Powiedzmy, że skończyłam

Tydzień  z małymi przerwami na wypady do miasta trwała moja walka z domem. Przez niedomaganie dużo narosło i pracy było więcej.Ale już najgorsze za mną. Teraz tylko na bieżąco i kulinarnie będę działać.
Nie wiem jak Wy ale ja na święta mam stałe menu spisane na kartkach nawet z listą zakupów. W dzisiejszych czasach gdy nie trzeba za niczym stać idzie szybko. A Boże Narodzenie i Wielkanoc to te dni gdzie wszystko lubię robić sama.Niewiele kupnego .
 forsycja ma już delikatny żółty odcień.Nacięłam nowe gałązki. I niestety pora na zdjęcia moim aparatem nieodpowienia



Prawie selfie z biedronką


Miłego popołudnia



11 komentarzy:

  1. ooo biedroneczka się już obudziła:)) ja ciągle ze wszystkim"w polu":)) ale ufam,że będzie ok, serdeczności:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Błysk w domu, to pora odpocząć przed kulinarnym tygodniem.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ci zazdroszczę tego wysprzątania. Ja jestem w trakcie :) Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już w trakcie to prawie jak koniec !!!
      'Powodzenia

      Usuń
  4. Jak u Ciebie pięknie, a ja daleko w lesie. Jeszcze tyle pracy przede mną.
    A ta biedronka to mocno podejrzanie wygląda. Czy nie czasem zagraniczny potwór? Nasze są siedmiokropki i dwukropki. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę,że to importowane biedronki.Mam ich w domu bardzo dużo.Śpią w szparach
      Weekend miły bo urodzinowy
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. od jakiegoś czasu spokojniej podchodzę do świąt i nie stresuję sie ani sprzątaniem ani gotowaniem ;) ale nie miałabym nic przeciwko temu, żeby było tak ładnie i u mnie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, jakoś w tym roku wyjątkowo mi się chce.Bardzo lubię te święta

      Usuń
  6. Na święta też zawsze wszystko robię sama z mamą... nie lubię kupnych potraw ani ciast.
    Pięknie u ciebie, czyściutko i odświętnie:)
    pięknej reszty przedświątecznego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger