15:39

Potpourri



Trafiłam ostatnio na takie naczynie
pomyślałam będzie na kwiaty chociaż przy tak kolorowym malunku kwiaty  chyba by nie pasowały.Otworki niby są
ale nie zgadzają się z tymi
pomyślałam,ze będzie jako osłonka do doniczki
Dzisiaj usiadłam zobaczyłam sygnaturę Crown Ducan England poszperałam i już wiem do czego.
Na potpourri- Suszone kwiaty oraz fragmenty roślin, charakteryzujące się atrakcyjnym zapachem. Często eksponuje się je w szklanym lub porcelanowym półmisku w celu dekoracji pomieszczeń.

Sprawa jasna.Przy okazji zrozumiałam dlaczego moja córka narzekała na podobny z tym,ze płaski pojemnik z kratka na wierzchu dlaczego kwiaty się nie trzymają jak ona chce.Bo matka jej wmówiła ,że to pojemnik na ikebanę. Oj tam .....
Mój z braku suszonych kwiatów i olejków do nich służy na razie jako pojemnik na pachnące świeczki.

Sprawa jasna

Kolejna filiżanka do "różanej kolekcji"

I żeby nie było,że tylko kupuję - moje ostatnie rękodzieło

I znowu mój kurczak-kaczka jakiś szalony spuchnięty.Dokupiłam wełnę i w niedzielę trochę pokłuję jajeczka

Życzę miłego weekendu

PS. z kronikarskiego obowiązku- sąsiedzi rozbierają stodołę.Zdjęć nie pokażę bo to nie moja budowla była.Dodam,ze jak jej już nie będzie będę miała bardzo ładny widok na łąki nadnoteckie






8 komentarzy:

  1. Kolekcja różana świetna
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. To może chociaż mailem te zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniczek przepiekny, wyglada dostojnie :) Ostatnio wiele mialam ususzonych platkow rozanych, wiec bardzo by mi sie taki przydal:) Jajeczka wyszly Ci urocze!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pomyślałam w pierwszym momencie, ze to ikebana.
    Kolekcja powstaje do podziwiania, nie tylko do picia.
    Pozdrowienia serdeczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nowe nabytki. Filiżanka jest cudna, ja tam w swoich piję herbatkę, jak mam miłych gości. Waza na pachnidełka prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że w tym pojemniku ułożone kwiaty we wszystkich odcieniach różu będą wyglądały przepięknie - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, też myślałabym, że to wazon na kompozycję ikebany. Filiżanka cudo.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że w tym pojemniku ułożone kwiaty we wszystkich odcieniach różu będą wyglądały przepięknie - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger