08:35

No i mnie wzięło na.....

filcowanie.
Uciekałam przed tym tematem długo.Omijałam strony z kursami nie miałam poczucia,że chcę aż do niedzieli.Trafiłam na stronę z bombkami filcowanymi i ...odpłynęłam.Wczoraj pojechałam do miasta w poszukiwaniu wełny,igieł. Pani w sklepie  na pytanie jaka ma być igła  dostała odpowiedż-nie wiem jest mi wszystko jedno bo ja dopiero pierwszy raz. Zapytała bez sensu bo miała tylko jeden rodzaj ale to nieważne.
Kupiłam wełnę kupiłam, igłę,  jajka miałam w domu. I z komputerem przed oczami resztą na biurku drżącą ręka wbiłam igłę pierwszy raz. I co mi wyszło...proszę o wyrozumiałość .

Na tym się uczyłam "wbijać". Ta kulka z boku jest trochę przypadkowa ale chciałam zobaczyć czy "da się połączyć" .Dało
 a to pierwsze nieśmiałe pisanki


milutkie, cieplutkie. Jeszcze tylko zawieszki  do powieszenia w ogrodniczym muszę kupić.
Kolorystyka ograniczona bo nie chciałam za dużo wełny kupować nie wiedząc czy będę dalej się bawić. Będę .......i dzisiaj jadę po więcej wełny.
Chcę jeszcze zobaczyć jak mi pójdzie filcowanie na mokro chociaż ta technika bardzo mi odpowiada

A to moje jajeczka a właściwie jaja owinięte materiałem.

 I jak tu się nudzić kiedy ciągle jakieś nowe wyzwania.
Internet to skarbnica-przeszłam przez etap decu,postarzania,haftowania wstążeczkowego ,szydełkowania ,szycia [tu jestem wierna bo sukienka już skrojona] a teraz to.

Żeby jeszcze ktoś za mnie okna pomył bo jakoś nie mogę w internecie poszukać inspiracji.

Miłego Dnia


8 komentarzy:

  1. Gratuluję zapału. Mnie wena omija dużym łukiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario,bo przy tym nie potrzeba wielkiego wysiłku fizycznego i skupienia a tego mi ostatnio brakuje.Więc siedzę i dłubię nie męcząc się i nie...myśląc :)

      Usuń
  2. Fajnie, że Cię dopadło, znam to uczucie. A pisanki bardzo udane, czekam na więcej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam i podziwiam - nic nie wiem o filcowaniu i zazdroszczę tego zapału - mi jakoś nic nie wychodzi - może jak skończę malować już ostatnie dwa obrazy to przyjdzie mi do głowy jakiś nowy pomysł - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fajnie że Ciebie dopadło - będzie super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne!!!!!
    wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pisanki...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo pięknie filcujesz ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger