13:17

Krótka chwila na odpoczynek , filcowanie i pokaz lalek

Witam wielbicielki słodkości i nie tylko , wielbicielki Wspaniałego Stulecia i nie tylko o raz wielbicielki wszelakich  zainteresowań i nie tylko


Poszłam pograbić  suchą trawę i umęczyłam się jakbym przekopała pół ogrodu. A ,że jestem rozsądna więc nie forsuję się nadmiernie. Siadam przy komputerze i filcuję

Kolejna pisanka
 to żółte to miał być kurczaczek a z boku wygląda jak żółw :)




 znowu okazało się ,że mam za mało kolorów. I muszę trochę inaczej podejść do wzorów żeby wychodziło to co ja chcę a nie jakież żółwie.

I lalka z kolekcji Leonardo Collection- nie moja ale mojej wnuczki.Stoi u mnie  na przechowaniu.




Moja świąteczna piękność schowana
Nie mam jeszcze  [!] ciśnienia na lalki ale te dwie są udane.

5 komentarzy:

  1. Coraz ładniejsze filcowanki. A lalki widzę jakie wrażenie zrobiły by na moich wnusiach :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo wiosenne pisanki:)
    pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że się zajęłaś pisankami, są już bardzo ładne, a będzie coraz lepiej. Lalki są cudne, wkrótce to będzie też mój temat, na razie moja wnusia jest za mała.
    Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne prace, lalki super, ja mam jedna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aszko śliczne te Twoje filcowe jajeczka. Lalki również mnie ujęły:) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger