14:12

Coraz bliżej wiosny

Czy Wam też czas tak szybko "leci" ?  niedawno,  bardzo niedawno szykowaliśmy się do Wigilii a teraz wszędzie już dekoracje Wielkanocne. Ani się obejrzymy będą wakacje :)
Jeden taki dzień

otworzyłam sezon tarasowy bo przy temperaturze jak powyżej i słońcu nie było innej opcji.Kawa,ciastka [zjadłam jedno ] krzesło i tak mogłoby zostać


okna pootwierane
otwarte drzwi wejściowe [stodoła sąsiadów jeszcze stoi ale podobno w tym roku mają ją rozebrać.Po każdej wichurze mamy od znajomych telefony czy już padła :)
Psy szczęśliwe bo wszystko stało "otworem"

ale tak było tylko 1 dzień.Na drugi już tylko 2 stopnie,wiatr zimno.
Ludzie  nie wytrzymują takich gwałtownych zmian .Byłam na cmentarzu i przeraziła mnie ilość świeżych grobów.
Teraz słonecznie tylko w wazonach i doniczkach


A chwila zamknięta pod kloszem

Miłej Niedzieli i zostawiam "coś"


8 komentarzy:

  1. Ja nawet nie zdążyłam wypić kawki na zewnątrz:)))słonecznie ale bardzo zimno u nas:)))dekoracja pod kloszem jest urocza jak cały wystrój Twojego domu:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. To "coś" porywam, bo uwielbiam...piękna porcelana i kwiaty, już czuć u Ciebie wiosnę, cudny piesek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach niewiarygodna temperatura. Rozumiem, że w pełnym słońcu. U nas w sobotę było cudnie, przebiśniegi kwitną jak szalone, wychodzą śnieżniki i pierwiosnki, nawet stokrotki wystawiają różowe łebki.
    Widzę, że też lubisz klosze. Śliczną dekorację zrobiłaś, gąski są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. porcelana też mnie uwiodła ;) będę musiała po negocjować z Basią, może Raffaello jej wystarczy? ;D u mnie też słonko świeci ale jeszcze chłodna, na tarasie nie da rady wypić kawy :(

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę tego ciepełka:) ale wiosna nadchodzi ju bardzo się cieszę:)
    moc uścisków i dużo radości życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się poczęstowałam cosiem, dzięki, pychota.
    Aż Ci zazdroszczę tego jednodniowego słoneczka, u mnie nic, a u Ciebie w domu nawet wiosna. Pozdrawiam.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem , przez tą zimnicę nie mogę wyszlifować na balkonie szafki, pozdrowienia dla psiaków od mojej Herci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas słonecznie, ale nadal chłodno.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger