22:20

Błękitny kolor w kuchni

Ostatnio niebo bardzo błękitne jest. Chociaż chłodno i wietrznie. Podobno wczoraj nawet zorza polarna się u nas na niebie pojawiła. Nie widziałam

Ale o błękitach miało być
W kuchni nastąpiła zmiana wystroju na półce.Czerwoną porcelanę pochowałam


a ich miejsce zajęły niebieskie
ta bardziej znana
i ta kupowana okazyjnie na sztuki
kiedyś pokazywałam wielki półmisek - często go używam



potem trafiały mi się kolejne też z tej manufaktury tylko inny wzór. Jestem nimi zachwycona i dodam,że wszystkie są w użyciu.




mało być tak
ale mi nie pasowało
i jest tak
dodałam niebieska kurkę już świątecznie

i zrobiło się niebiesko nad stołem. Kolor niebieski jest taki czysty i chłodny
Będzie jeszcze bardziej niebiesko bo do powieszenia w oknie mam podobne zasłonki

ale to dopiero jak okna pomyję ...

gęś na dzióbek błękitny

A to już zwyczajowo- drobiazg kiedyś "upolowany" w sklepie

i cukierki ....których nie jem w ramach akcji która nic nie daje

Zostawiam wczesno poranne widoki z okna i zziębnięte szpaczki














14 komentarzy:

  1. jejku, przepiękną masz tą porcelanę!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ładna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Porcelana w kwiatki jest cudowna:) Fajnie, że ja wyszukałas. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulina, i znowu nowe wyzwanie.Rozglądać się za kolejnymi

      Usuń
  4. Thanks so much for stopping by!! You also have a beautiful collection of dishes in red and blue!! Very pretty!!
    Hugs,
    Deb

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cebulaki, kolorowa porcelana też śliczna, ale mnie zachwycił dzbanek z ptakiem na pierwszym zdjęciu. Czy to jest Villeroy?
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cela- masz dobre oko to jest Villeroy Boch Fasan,

      Usuń
  6. Już całkowicie wiosennie. Jest ślicznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Was jeszcze cieplej bo dalej na zachód

      Usuń
  7. Jestem zauroczona Twoją porcelaną:) Jest piękna!!!
    pozdrawiam bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna ta Twoja porcelana. U nas dziś był prześliczny dzień, słoneczny i ciepły, choć rano był spory przymrozek. Mój dereń na mnóstwo żółtych pączków, ciekawe czy będą owoce. Szpaków jeszcze nie widziałam, za to są żurawie i skowronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas rano minus 5 st. potem pięknie
      Zazdroszczę derenia a potem....dereniówki

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger