09:35

Porcelanowe róże i kwiaty

Pani zima chyba odpuściła.Chociaż nocne przymrozki i słońce w ciągu dnia nie wróżą nic dobrego dla "pączkujących" róż . Ale nie mam na to wpływu i postanowiłam się nie przejmować.
Mam bowiem róże porcelanowe, wieczne.
Tak się złożyło, że trafiłam  rok temu przed  Wielkanocą na łabędzia dżwigającego kosz róż. Skojarzył mi się z Wielkanocą i kupiłam
 No i potem jak to zwykle bywa wpadały  mi w oczy kolejne.Z tym,że brałam tylko  sygnowane
Ten mały bukiecik jest mieszany a beczułka chyba z bratków

myślałam,że już sobie odpuszczę ale..... jest taka włoska manufaktura Capodimonte i znowu wpadł mi w oczy oryginalny dzbanek z sygnaturą



myślałam,że już sobie odpuszczę  ale znowu trafiłam na kolejny.Ja nie kupić ?



 i tak mam dwa i sporo kwiatów na nich :)
róż ciąg dalszy....
o tacce kiedyś pisałam.Robi za obraz


nie sposób nie wspomnieć też o szkatułce z porcelanowymi różami
"Zaróżowiłam"  się :) 
Tak więc przez jednego łabędzia dorobiłam się "wiecznych" róż.No chyba,że upadną na ziemię  ale pilnuję bardzo.Mam co prawda upadki "kontrolowane" ale te są pod kontrolą

Moja forsycja już żółta.Na razie ta domowa w wazonie


dzisiaj słońce świeci od rana i ładnie się filtruje przez te żółcie prosząc o umycie okien. Oj tam

Miłego Dnia





8 komentarzy:

  1. Imponująca kolekcja Aszko.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także kocham róże. Zajrzałam skuszona tytułem i chętnie wpadnę tu znowu. Masz pięknego bloga Aszko. Pozdrowionka i zapraszam na moje blogi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękna kolekcja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te róże !!! zawsze nas kuszą, ale nie można oprzeć się ich urodzie - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam cudne te Pani skarby dzbanki sliczne a taca brak slow przepiekna poprostu kocham roze goraco pozdrawiam Anita z fb.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo różana jestem:)))dzbanki są śliczne a taca cudo:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowne! Też kocham róże! ostatnio wręcz za nimi szaleję ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponujaca kolekcja! Roze uwielbiam, wiec i te rozane porcelanowe cacuszka bardzo mi sie podobaja! Gratuluje kolekcji i serdecznie pozdrawiam, Aszko:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger