22:04

Dwie wizyty i zmagania z tarczycą cd.

Pisałam niedawno o nieudanej wizycie u okulisty.
W czwartek odbyłam kolejną tym razem u endokrynologa którego znalazłam na portalu Znany Lekarz.Ma same bardzo dobre opinie i po wizycie stwierdzam,że zasłużone.Jedyny minus to daleko-90 km.
Godzina rozmowy,godzina pytań i odpowiedzi coś czego nie uzyskałam u mojej endo.Rozwiała szereg wątpliwości które narosły po lekturze w internecie-zalecenie byłej endo.Od świąt czułam się fatalnie, okazało się,że wyniki bardzo się pogorszyły a wizytę na NFZ miałam dopiero umówioną na kwiecień.
Zmieniła mi dawkę lekarstwa na większą,  zainteresowały ją moje nieciekawe kształty- dała skierowanie na kolejne badania ,zasugerowała również pulmonloga. No i wizyta za 2-3 miesiące z naciskiem na 2. Co do suplementacji tak popularnej w chorobie zaleciła tylko wit.D3.Nie jestem fanką suplementów- kiedyś już o tym pisałam.
I tak jak u okulisty za 3 minuty zapłaciłam 120 zł i nic za nie nie dostałam tak tu za 120 zł [z paragonem :)] dostałam wyczerpującą informację na temat choroby.Nie internetową .

Dzisiejszy dzień też był nieciekawy - pewnie to efekt zmiany dawki Letroxu,  ciśnienie skakało od najniższego do najwyższego ,dusiło mnie .......


ale na takie dni najlepsze jest ciasto- kruche z brzoskwiniami,herbata i dokończenie książki.Leniwie,śpiąco,niespiesznie
Skończyłam książkę. Panienka z dobrego domu przeżywa swoją pierwszą miłość do starszego człowieka.W tle nadciągająca wojna.Takie lekkie czytadło


22 komentarze:

  1. Współczuje choroby tarczycy, ale z tym da się żyć :) ja się zmagam od dzieciństwa,:) Duzo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...od dziecka okropne:( wiem,że to nie wyrok.Haschimoto daje popalić ale i z tym sobie poradzę

      Usuń
  2. Trzymaj się zdrowo kochana ! Od marca również zaliczam maraton po gabinetach lekarskich.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario - powodzenia...naprawdę trzeba mieć paradoksalnie końskie zdrowie żeby się z nimi zmierzyć

      Usuń
  3. Współczuję, mam jednak nadzieje, że będzie poprawa, nie poddawaj się.
    Też mam zrobić badania ale na tarczycę to muszę prywatnie, nasza kochana służba zdrowia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, teraz lekarz może dać skierowanie na trójkę tarczycową.U niektórych trzeba się upominać o swoje

      Usuń
  4. Z tarczycą nie ma żartów. Książkę mam w planie czytelniczym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, nie ma.Potrafi utrudnić życie

      Usuń
  5. To dobrze, że wybrałaś dobrego lekarza - ja jak jestem chora to też szukam pomocy z rożnych źródeł - wczoraj oglądałam na YouTube - { co robi woda w Twoim organizmie} https://www.youtube.com/watch?v=kmEUeS2uYOI o wodzie i tam w dalszej części facet mówi o tarczycy - można posłuchać - ciasto wygląda pysznie ! - pozdrawiam Aszko serdecznie


    Prześlij



    https://www.youtube.com/watch?v=kmEUeS2uYOI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu,dziękuję za linka
      O dobrego, kompetentnego teraz trudno.Ona jest bardzo oblegana i boję się żeby się ...nie zepsuła.:)

      Usuń
  6. Radzę zmniejszać dawkę pomalutku tzn. zamiast od razu 25 mg to najpierw 12,5 mg np.przez tydzień lub dwa. Unikniemy wtedy nieprzyjemnych efektów ubocznych. Sama tego doświadczyłam, leczę się już od 10 lat.
    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, ja najpierw miałam 50 potem przeszłam na 75 a teraz na 100.Dzisiaj już było lepiej chociaż ciśnienie było bardzo wysokie.10 lat to sporo -ciągła walka ,prawda!!!

      Usuń
    2. Jeśli z 75 przeszłaś na 100 to zwiększyłaś dawkę właśnie o 25 mg. Lepiej wchodzić na wyższą dawkę pomalutku, tzn. przechodząc z 75 mg na 100 najpierw brać 75 + 12,5 przez około tydzień a potem znowu dołożyć kolejne 12,5 i dopiero dotrzeć do 100. :) Na niektórych większa dawka nie robi wrażenia, ale skoro masz efekty uboczne - dokładaj hormon pomalutku. Ja nauczyłam się tego od dziewczyn z forum, bo zwiększając dawkę miałam bardzo wysoki puls i "dygotki". Hormony muszę brać już do końca życia, taki los. Ale można się przyzwyczaić. :)
      Ewa

      Usuń
  7. Zachęcam do odwiedzenia portalu rankinglekarzy.pl. Znajdziecie tu opinie o lekarzach, a także naprawdę duży wybór secjalistów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją znalazłam na tym portalu.Jak szukałam okulistę to zrobiłam błąd,że nie zajrzałam.Kierowałam się tym,że przyjmuje w centrum miasta i nie trzeba daleko jeżdzić.Przekombinowałam :) teraz każdego sprawdzam.Aktualnie pulmonologa :)

      Usuń
  8. Piękna porcelana i pyszne ciasto.
    Zdrówka kochana życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspolczuje zlego samopoczucia. Jak dobrze, ze sa jeszcze ludzie dobrzy w swoim fachu.
    Delikatna ta porcelana.

    OdpowiedzUsuń
  10. To ważne, żeby trafić do dobrego specjalisty. Życzę zdrowia, a ciasto wygląda przepysznie, porcelana - boska!
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Olu bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona.
    Szkoda tylko, że się nie zgadałyśmy bo przecież po tej długiej drodze i godzinnej wizycie byście chociaż trochę odpoczęli przy herbatce.
    Może następnym razem
    Trzymam mocno kciuki za poprawę zdrowia i samopoczucia
    Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ilona ? chętnie bym odwiedziła zresztą niedługo [za 2 m-ce] jadę znowu.Tylko proszę gdzie na herbatkę mam zajechać ?
      Dziękuję za zaproszenie

      Usuń
  12. Olu napiszę wszystko w mailu :)
    Ilona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger