08:20

Bigosik i misz-masz

Potrawa którą dawniej robiłam tylko latem , teraz można i w środku zimy.
Cukinia,niewielka ,zielona wygląda jak ogórek.Wczoraj jak zobaczyłam w sklepie od razu miałam wizualizację. Kupiłam 2 sztuki, do tego kawałek kiełbasy i pomidory w puszce
Pokroiłam w kostkę cebulę i kiełbasę podsmażyłam do tego dołożyłam pokrojoną w kostkę cukinię [nie obierałam bo bardzo delikatna jest] wlałam pokrojone pomidory- podusiłam, doprawiłam i gotowe.
Lekkie ,smaczne ,letnie i chyba nie bardzo tuczące bo niestety pomimo ograniczeń nadal mi przybywa.
19 marca kolejna wizyta u endo.i może  poznam przyczynę moich rosnących  "kształtów".......może

Pamiętacie film "Kwiaty na poddaszu" o "babuni i mamuśce" które zamknęły 4 dzieci na strychu?
Trafiłam przypadkiem na jedną z nich
książka napisana jako ostatnia jest jednak początkiem historii.
Kolejna którą kupiłam to
Muszę jeszcze dokupić 3 tomy żeby mieć całość .Po dwóch tomach  mogę zacytować postać z filmu "podłość ludzka nie zna granic" :)

wiosna co raz bliżej
Na razie w wzonie


panowie tną drzewka a to też oznaka zbliżającej się wiosny.Tylko ja nie mogę wykrzesać energii
jedna z jabłonek po "fryzjerze"


kolejne czekają
I na koniec mój nowy chłopczyk  "do zadań specjalnych".
" Maleńki a mileńki"




I chyba winogrona najbardziej  mu pasują.

Dzisiaj znowu słońce świeci co jest odmianą po wczorajszym paskudnym dniu.Może jednak wyjdę i chociaż coś zaplanuję .Coś...
Miłego dnia




6 komentarzy:

  1. Pyszne leczo ugotowałaś. Faktycznie, te danie przygotowuję najczęściej latem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty ugotowałaś bigosik, Maria nazywa to leczo, a ja mówię ratatuj, bo dodaję cebulę, paprykę, bakłażana, może być bez mięska, albo z kurczakiem. Ważne,że smaczne.
    Smacznego, Aszko i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dania... i nabrałam apetytu:)
    Pięknie i wiosennie!
    uściski serdeczne ślę

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu! Czytałam książkę "Kwiaty na poddaszu",ale jej nie dokończyłam.Była to dla mnie tak nierealna historia,że nie dałam rady.Chociaż jak się patrzy na to co się dzieje na tym świecie..! Bigosik super,gotuję taki latem:) Pozdrawiam i zdrówka życzę ! LidiaL

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno smaczne danie.
    Dużo energii życzę. U mnie ciężki czas, a muszę funkcjonować... Pozdrawiam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest nadal ciężko... Nie chcę jednak pisać o tym publicznie. Dziękuję za troskę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger