15:23

Szadż,ciastka i uczciwość

Mgła,lekki przymrozek i jest pięknie






 kupiłam marmoladę różaną - chociaż nazwanie tego marmoladą jest pomyłką.Marmoladę można było kroić nożem a tą nabierałam łyżeczką
i wymyśliłam do niej ciastka z ciasta francuskiego


posypałam cukrem pudrem , jest jak szadż


zaraz zrobię do nich kawę

i popołudnie z głowy będzie
 Z "kliniki lalek"
dokleiłam jednemu z bałwanków głowę
dokleiłam zniszczonej przesyłce głowę
pisałam,że przesyłka doszła uszkodzona.Zareklamowałam i sprzedawca okazał się bardzo uczciwy [przywraca wiarę w ludzi] i dosłał mi druga figurkę w przeciągu dwóch dni.
Miłego tygodnia życzę




16 komentarzy:

  1. Takie ciasteczka to naprawdę szybka i fajna sprawa:)
    I widoki cudowne... u mnie też właśnie dziś tak było:)
    cieplutko ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zimowo-szadziowe zdjęcia!! A ciasteczko bym zjadła !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię ciasteczka i bułeczki z ciasta francuskiego, głównie z jabłkami. Są smaczne choć ja ich jeść nie powinnam...fajnie, że reklamacja uznana...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie i za oknem i w domu...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam do ciasta francuskiego włożyć ósemkę jabłka,obsypać jabłuszko odrobiną cukru(wg uznania) i też są pyszne:) i wtedy złożyć ciasto w trójkąt:))) i również posypać cukrem pudrem:))) Dobrze że działa klinika lalek-jeśli można coś uratować,róbmy to:))) Pozdrawiam:))) LidiaL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasteczka super, z ciasta francuskiego rewelacyjne są też pikantne przekąski. Listki z ośnieżonymi brzegami wyglądaja niesamowicie pięknie. To u Ciebie był przymrozek, a w centrum rano była niesamowita mgła.
    Aszko, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Natura często funduje nam takie cudne obrazy:) Ciacha smakowite. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzeka Twój komplet kawowy i różane ciasteczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciasteczka bardzo apetyczne:)))zestaw do kawy elegancki sama przyjemność:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...poszły szybko.Aż mąż zapytał-czemu tak mało

      Usuń
  10. U mnie dzisiaj produkcja muffinek. Na dziadowski i babciny dzień :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. W tak pięknej porcelanie to ja bym się chętnie z Tobą tej kawy napiła.:) Zwłaszcza,że ciastka moje ulubione. A z tą marmoladą to tak, jak ze wszystkim teraz niestety: marmolada O SMAKU RÓŻANYM, a nie z róży...
    Ty chyba, jak ja na tle porcelany jesteś lekko zbzikowana. Lubię bardzo takie bziki. :)
    Idę pozwiedzać, bo mi się u Ciebie bardzo spodobało.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety teraz wszystko jest "prawie jak"

      Usuń
  12. Szkoda, ze nie potrafię zrobić ciasta francuskiego, bo też bym upiekła takie wspaniałości na swoje święto - tym razem będą rozmaitości, ale kupne...... - piękna zastawa, szczególnie dzbanek ! -
    za waszą namową koloru biurka nie będę zmieniała - potrzebowałam dobrej podpowiedzi - najbardziej cieszy się mąż, że nie będę znowu czegoś przerabiała - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu ja tez nie potrafię robić francuskiego.Na szczęście są gotowe.
      Cieszę się,że mogliśmy pomóc w sprawie biurka

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger