21:57

Kura znosząca jajka

Wczoraj upiekłam ciastka.Kiedyś już o nich pisałam TU. Teraz było łatwiej bo maszyna za mnie kręciła ciasto i nareszcie cukier brązowy porządnie utarty.
Pyszne. Naprawdę warto.Mają przewagę nad kupnymi,że nie są aromatyzowane .

filiżanka herbaty
tradycyjnie zimą Rodzina Whietoków
i można świętować dzień dziadka -dzisiaj
ale miało być o kurze-niosce
zawsze podobały mi się takie bomboniery-kury.Miałam jedną kupioną w Home&You. Ale mała jest -taki kurczak
jajek [3] za dużo nie zniesie co najwyżej jakieś cukierki

Trafiłam jednak na kurę taką na 10 jajek


Jest różnica

Jak wiecie jestem fanką serialu Wspaniałe Stulecie.Jestem zachwycona biżuterią ,strojami.I o ile suknie raczej niedzisiejsze to biżuteria i owszem.W Aparcie już widziałam kilka sztuk prawie jak w filmie.
Też szukam- i ostatnio udało się.



tu z moimi kolczykami i wisiorkiem które sama zrobiłam.







14 komentarzy:

  1. Widziałam tylko kilka odcinków Wspaniałego stulecia na TV Historia, o ile się zorientowałam chodzi o Sulejmana Wspaniałego, który w naszej historii nie zapisał się pozytywnie, ale bardzo ciekawe jest spojrzenie oczami turków na ich dzieje.
    Biżuteria rzeczywiście bardzo bogata, sama zrobiłaś kolczyki i wisiorek? Zdolniacha jesteś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ie były jego relacje z Polską ale w Wikipedii wyczytałam ,ze nie należały do najgorszych.Duży wkład w dobre stosunki wniosła Hurrem-
      Kolczyki i wisiorek-prosta sprawa kupujesz "komponenty i łączysz.5 minut pracy :)

      Usuń
  2. Piękna ta Twoja biżuteria:)))kury też śliczne:)))mam jedną całkiem dużą dostałam od sąsiadki:))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Upatrzyłam sobie podobną kurkę w Mensie, ale cena niestety zmroziła moje zapały.
    Bransoleta z niebieskimi kamieniami przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario,tylko fakt,że kosztowała 20 zł sprawił że kupiłam.Aż taka zdesperowana nie byłam

      Usuń
  4. Olu! Gdzie Ty takie cuda kupujesz? Mam na myśli Twoją porcelanę,a szczególnie filiżanki:)))Ciasteczka wyglądają pysznie:)))Z moim postanowieniem ograniczenia słodkości krucho,oj krucho:)))Kurki uwielbiam też mam dwie:))) i jednego koguta:)))Pozdrawiam:))) LidiaL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidia - różnie.Na Allegro,na starociach,czasami na rynku stoi pan do którego ludzie przynoszą i on to sprzedaje dla nich.Jest też u nas sklep z bibelotami angielskimi.Tam raczej pojedyncze sztuki chociaż są i komplety.Zachodzę tam czasami i zdarza się,że coś upoluję.Ale to musi być coś ja np,wczorajsza kura.
      Na to wychodzi,że niedługo będą kurczaczki.Co do słodkości- też krucho

      Usuń
  5. Ciasteczka wyglądają bardzo smacznie:)
    Ale ta kura, jest cudowna!!! I piękna bizuteria!
    miłego weekendu kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam kurki sa obledne mi sie bardzo podoba ta ciut mniejsza ma sliczny dol pozdrawiam Anita z fb.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, kiedy widzę , że ktoś jest fanem powieści Rodzina Whiteaków to aż mi serce rośnie, pokochałam tę książke jak miałam ok 12 lat i było to bardzo dawno temu. Potem polowałam na każdy kolejny tom , aż zdobyłam całe 16 tomów, film Wspaniałe stulecie też oglądam - więc mamy dużo wspólnych tematów, pozdrawiam ciepło Małgosia B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbierałam tomy i w zakamarkach pamięci mam film.Zapamiętałam tylko siwą głowę podejrzewam ,że Mikołaja bo Ernest raczej słabe miał.Potem była jakaś francuska ekranizacja ale bezsensowna całkowicie.
      Książkę czytam regularnie zimą :) Wspaniałe Stulecie-najlepszy jaki oglądałam historyczny serial.Tak wspólnych by było chyba jeszcze więcej
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. Kury cudne. Moja babcia miała kiedyś taką dużą białą.. Przepadła...
    A biżuteria niesamowicie śliczna. I ta kupiona i zrobiona przez Ciebie.
    Też lubię ten serial. Jest niesamowity. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z kolejne j fanki serialu
      Kurka-marzenie moje .Biżuterię ,wypatrzyłam w SH.
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger