12:40

Czystka i różyczki

Dzisiaj słońce świeci jak w lipcu.Zimno co prawda ale przy takiej pogodzie chce się robić "coś". Mnie wzięło za przemeblowanie sypialni.Żeby przestawić musiałam wszystko wyjąć a potem pochować.No i zaczęło się....urosła pokażna kupka do wyrzucenia.W szafach będzie lużniej.Potem znowu napełnię.Wszystko rozgrzebane trochę straciłam zapał więc mały przerywnik...kwiatowy.

Pudełeczko ceramiczne ozdobione maleńkimi różyczkami.Czy można się oprzeć ? Ja jakiś czas temu nie mogłam. Te różyczki przypominają mi te robione haftem wstążeczkowym.Planowałam ozdobić takowym pudełko ale nie wyszło.




miejsce docelowe - sypialnia.Jak już wszystko posprzątam
Miłego Dnia

15 komentarzy:

  1. Aż Ci zazdroszczę słońca i porządków też Ci zazdroszczę, ale tak pozytywnie, ja chyba poczekam do wiosny.
    Puzderko jest słodkie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystuję każdą chwilę kiedy mi się chce.Cały dzień "walczyłam" z chceniem i pracą

      Usuń
  2. No,no,no ! Proszę bardzo-małe kobietki ,a mają tyle sił,by wywrócić cały pokój do góry nogami.Podziwiam i pochwalam taki entuzjazm,jest niezwykle twórczy i po napracowaniu się przynosi dużo radości.Mimo wielu słabości o których Pani pisze ma Pani w sobie wielką słoneczną energie.Proszę zamknąć jej trochę w tym marcepanowym,różanym pudełeczku i wydobywać u szare dni,niech czyni nowe cuda i nową radość.Pozdrawiam serdecznie--Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kętrzynianko kochana, jak zwykle tyle ciepłych słów.Dziękuję

      Usuń
  3. A u mnie szaro,buro,słońca ani śladu:(((Zresztą dawno już go nie było:(((Puzderko słodkie:)))A z szafami? My kobiety tak mamy:))) Za jakiś czas,znowu trzeba będzie zrobić przegląd i coś "upłynnić" :))) Pozdrawiam:) LidiaL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upłynniłam i w szafach lużno.I postanowienie-koniec z zakupami

      Usuń
  4. U nas jest biało od śniegu:)))i na porządki weny brak:)))puzderko śliczne,bardzo lubię takie drobiazgi:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu,śniegu nie ma i u nas raczej nie będzie . Wiem,że też lubisz :)

      Usuń
  5. Totalnie damski gadżecik. Na perły jak znalazł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżecik - tyle pokus wokół nas:)

      Usuń
  6. Piękne pudełeczko na biżuterię - zawsze podobają mi się rzeczy na których są różane akcenty - mam na tym punkcie bzika - pozdrawiam Aszka serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko na biżuterię idealnie się nadaje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne to pudełeczko. Cacko! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyda się takie przemeblowanie, mam w planach remont sypialni, teraz czekam, aż się mąż zlituje i pomoże...piękne pudełeczko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger