11:04

Po równo...

Dwójka dzieci to w przyszłości musi być "po równo" dzielone :)
Nie,nie wybieram się na tamten świat ale często do zbędnych tudzież niepotrzebnych zakupów dopisuje teorie.
Tak było w tym przypadku
Miałam w swoim stanie posiadania podłużną paterkę - koszyk z galeryjką


do różnych potrzeb  służyła
Ostatnio wchodzę do ulubionego sklepu a tam lekko niedoczyszczona stoi podobna.Też na nóżkach ale inny wzór. Ślady tzw.rdzy okazały się zabrudzeniem.No i dylemat kupić kolejną czy nie ? Wiem,że gdybym nie kupiła to bym żałowała . Do miasta mam 9 km więc nie dojadę szybko żeby jednak kupić a,że cena  była niewielka więc kupiłam


I mam dwie

do czego użyję?
Stół w święta rozsunięty gości sporo i zawsze stawiam wszystko podwójnie żeby nikt sobie nie przeszkadzał.Jedna patera z chlebem to mało więc

problem z głowy.Dodam,że mąż by był niezadowolony z tak ułożonego chleba .Powinno być ładniej ale to tylko do zdjęcia. A te nie oddają przedmiotów  urody bo musiałam robić z lampa błyskową
Zakup usprawiedliwiony a dzieci kiedyś nie będą miały problemu.No, może co do wzoru ale ....


7 komentarzy:

  1. Piękne paterki.... bardzo eleganckie!
    uściski kochana, zapraszam do siebie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, że dzieci powinny dostać po równo, ale prawda jest taka, że najstarsze dostaje najwięcej, po prostu jest z nami dłużej. Pozdrowionka zostawiam serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie tace - ja, musiałabym kupić aż trzy paterki - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie patery:)))Twoje są śliczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tace, koszyczki sa rzczeczywiscie-piekne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne przedmioty, z duszą. Na pewno po równo podzielisz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger