09:23

Mała rzecz a cieszy

Tym czymś jest filiżanka którą ostatnio wypatrzyłam.Trudno było przejść obojętnie koło takiego cudeńka.




Dałam za nią całe 8 zł a,  że lubię wiedzieć co mam więc znalazłam taką na E-Bay i ....jestem kontenta.Nie znaczy to,że chcę ją spieniężyć ale miło wiedzieć co się ma
A ,że nie będzie pełniła funkcji dekoracyjnej tylko użytkową więc piję z niej herbatę



dla ścisłości- czekoladki posłużyły tylko za dekorację bo niestety nie chcę spaść z wagi :)
no może tylko ten kawałek z talerzyka dla podniesienia hormonu szczęścia bo pogoda dołująca

I zakup sklepowy 3 aniołki-obrączki do serwetek.Dla dziewczyn



To już w ramach przygotowania do świąt

Miłego Dnia


11 komentarzy:

  1. Mała rzecz, ale bardzo elegancka. Co do słodyczy, najlepiej hormon szczęścia doładować tylko rano, wtedy organizm zdąży to rozpracować, już od południa nie da sobie rady. Pozdrowionka zasyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby racja ale do południa jestem w ruchu wiec nie myślę o "szczęściu" po południu już nudniej i wtedy się chce "szczęścia" w różnej postaci.Najczęściej słodkiej.Efekty ...wiadomo:(
      Pozdrawiam - szczęśliwa :)

      Usuń
  2. cudowna jest ta filiżanka!!! wzbogaci Twoja fantastyczna kolekcję :) a aniołki urocze, tez takie chcę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza ta filizaneczka, fajne sa takie zakupy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna filiżanka!!!! Tez lubię takie zakupy!
    miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała rzecz ale jaka piękna:)))aniołki na serwetki mam podobne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna, elegancka filizanka i herbatka od razu lepiej smakuje. Mala rzecz, alez jakze pieknie dekoruje stol i jak pieknie tworzy cudowny klimat i nas jak gdyby znusza, aby rownie elegancko te herbatke pic... Chetnie bym sie z takiej filizanki napila dobrej herbatki:)
    Milas szczescie, gratuluje Aszko i serdecznie pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka, no i do tego ta muzyka. Tak mi tu dzisiaj dobrze z Tobą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Częstuję Was wszystkich filiżanką dobrej herbaty w podzięce za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna filiżanka i pozostałe wystroje.
    Ja też lubię takie cacka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna filiżanka i całe nakrycie. Też kocham takie cacka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger