14:35

Grenn Pharmacy- moje nowe odkrycie

Poszukuję idealnych,no prawie idealnych kosmetyków. Moja sucha,wrażliwa skóra nie na wszystko się godzi.Ja natomiast nie zamierzam przepłacać.Czyli musi być dobry i w miarę tani.
Był czas z marką Alterra ale to nie było jeszcze to.
Teraz nastał czas Green Pharmacy - moje nowe odkrycie. Dodam,że to są moje odczucia, to nie jest recenzowanie
Zaczęłam od kremów do rąk.Lubię jak mi pachnie jak wcieram a one naprawdę pachną.Mam je w kuchni ,pod ręką
do mycia rąk tez jest wybór .Ja mam taki

do włosów mam olejek- wcieram ,zostawiam i myję.I widzę poprawę włosy są miękkie,błyszczące.Przez farbowanie , chorobę  mam je osłabione.Może mi nie wypadają ale bardzo się łamią więc skrzyp,łopian powinien pomóc
Jedwab do włosów.Jego nie miałam jeszcze okazji wypróbować ale  ma same pozytywne opinie

 
No i olejki do kąpieli. Pięknie się pienią w wannie i producent zapewnia,że nie trzeba się dodatkowo smarować balsamami bo olejek zostawia odpowiednia warstwę.Moja sucha skóra woli jednak dodatkowe smarowanie.
Dodam,że maja piękne zapachy - mam dwa ale jeszcze dokupię kolejne

po kąpieli balsam - trochę "tępy"ale się sprawdza

 w ofercie jest również pianka i żel do higieny intymnej.Ja mam piankę
Co mnie przekonało
- cena 
- zero parabenów - Tu jest artykuł o szkodliwości 
- wyciągi i olejki roślinne
- piękne zapachy
- opakowania - pomimo,że plastikowe wyglądają jak apteczne buteleczki
- no i nasze krajowe
Na razie nic mnie nie uczuliło ale nigdy nic nie wiadomo

A teraz coś innego. Lubię "buszować" w różnych sklepach. Zawsze omijałam półki ze sztuczną  biżuterią ponieważ do sztucznej nie mam przekonania.Może to za sprawą niklu który kiedyś mnie uczulił.
Wczoraj miałam chwilkę czasu czekając na męża weszłam i ....poległam

Broszka srebrna - z markazytami.W domu okazało się,że wpasowała się w komplet

robiąc zdjęcie zauważyłam ,że odkleiła się mała perełka w kolczyku.Mam problem :(

I kolejna- już nie srebrna ale nie mogłam jej zostawić
Piękne są.






10 komentarzy:

  1. Warto wiedzieć, na pewno przetestuję te kosmetyki. Biżuteria jest śliczna, też bardzo lubię markazyty. Znalazłam kawałek Twojego obrazu Marszałka w etykiecie Pamiątki, też masz takie stare gazety. Aż dwa razy użyłam też. Pozdrowienia cieplutkie zostawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. też używam ych kosmetyków. Lubię krem do stóp. Pachnie lasem...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, jak chędę znowu w Polsce to sobie zrobię mały zapasik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te kosmetyki i używam. W torebce zawsze mam krem do rąk.
    A broszki prześliczne! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez używam tych kosmetyków, szczególnie serie do włosów, biżuteria piękna :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki ciekawe, może się skuszę a broszki piękne.
    Krem do rąk też zawsze mam pod ręką...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również przetestuję te kosmetyki, szczególnie olejki do włosów - broszki piękne !!! - uściski i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmią bardzo interesująco:) A broszka piękna!
    miłej niedzieli, uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że możesz pozwolić sobie na eksperymenty, ja z moją alergią niestety nie, a szkoda...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam . Potwierdzam bardzo dobre kosmetyki. Piękne zapachy i cena niska. Wypróbowałam krem do twarzy i płyn do mycia oraz piling do ciała rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger