10:22

A ja znowu swoje...

Minął rok a ja znowu czyszczę. Żeby wydobyć błysk, żeby było czyste i żeby poczuć ducha świąt w ten paskudny dzień.Nie miałam dzisiaj innych planów a z doświadczenia wiem, że teraz do świąt czas szybko zleci tym bardziej, że mamy w planach na początku  grudnia weekendowy wyjazd [ w końcu] do Marina Hotel w Kołobrzegu. Po powrocie zregenerowana [ ? ] rzucę się w wir innych bardziej potrzebnych prac.
Odkąd biorę tabletki załadowane w pudełeczko na cały tydzień czas przyspieszył .W niedzielę uzupełniam i za chwilę muszę znowu.




Zaopatrzyłam się w taki środek
ta patera już wyczyszczona





W moim mini piekarniku :) zrobiłam sobie śniadanie
Do foremki wkroiłam szynkę dodałam trochę sera i zalałam jajkiem.Na 15 minut do 200 st
i efekt

Będę częściej w różnych konfiguracjach



7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście masz dużo do czyszczenia, nie omieszkam wypróbować specyfik. Masz jeszcze trochę czasu do wyjazdu, ale już Ci życzę dużo jodu, piasku i soli morskiej. Koniecznie odwiedź kręcącą się restaurację z pięknymi widokami. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo pracy, ale kolekcja fenomenalna!!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie ta paterka wyczyszczona, oj ładnie .... z ciasta....
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sreberka - bardzo ładnie będą w nich wyglądały różne ozdoby i łakocie świąteczne - pozdrawiam Aszko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie piękne przedmioty to się czyści z przyjemnością:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten bol Aszko, czyszczenie posrebrzanych lub srebnych pater, talerzy polmiskow, stuccow czy pucharkow, tez nie przepadam za ta robata, ale udalo mi sie kupic cudowny srodek do czyszczenia i nawet to czyszczenie stalo sie teraz to przyjemnoscia:)

    Sniadanko przyrzadzone przez Ciebie to swietny pomysl i na pewno wybornie smakowalo, az musze wyprobowac:) Dzieki Aszko za przepis i serdecznie Cie pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niezwykle pomysłową osobą. Srebra przepiękne a śniadanko pewnie smaczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger