18:59

Dzban-ek na herbatę

Popijam zieloną herbatę nalaną z nowego dzbanka,dzbanuszka,dzbana. Ma pojemność 300 ml.idealny na 3 filiżanki.Czemu o nim piszę ? bo jest inny.Mam sporo dzbanków ale takiego nie miałam więc jak zobaczyłam to za 6 zł kupiłam :)
miłośnicy kotów byliby zachwyceni


a tak prezentuje się w towarzystwie innych niebieskości'
po błekitach czas na jesienne barwy
 jesion zrzuca już liście.Co roku jest ich więcej




i bluzka pasująca do rudych jesiennych liści .
prochowiec owijam jesiennym szalikiem

Piękna jesień.
No i szyję.Fragmenty większej całości.Mam jutro gości,muszę się przygotować i niestety nie skończę dzisiaj.Zostało tylko wszycie rękawów a to wymaga...skupienia,cierpliwości




Poważna praca :)







12 komentarzy:

  1. Szyj, kochana szyj, czekam na efekty.
    Dzbanuszek bardzo mi się podoba, za herbatą zielona to ja nie przepadam.
    Kolorowa jesień piękna, to chyba najbardziej kolorowa pora roku.
    Szaliczek super.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę....

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się piękna kreacja:)))jesień u Ciebie śliczna:))niebieskości uwielbiam, a dzbanek bardzo ładny:)))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzbanek bardzo oryginalny, wiesz, że się zafiksowałam na niebieskości, wszystkie są śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i jesiennie - dzbanuszek cudny. Widzę , że powstaje piękna kreacja , czekam na końcowy efekt - ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. te twoje niebieskosci kochana sa cudowne!!!
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzbanek idealnie pasuje do wszystkich Twoich niebieskich cudeniek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzbanuszek cacko! A jesień kolorową uwielbia. Pokaż nam swoje efekty pracy. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe jesienne fotografie i , jak zwykle u Ciebie,doskonała,"klimatyczna " ceramika.Razem w zestawieniu tworzą wspaniałą całość.Pozdrawiam i dziękuje za ostatni komentarz do mojego wpisu.Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ladny dzbanuszek udalo Ci sie kupic, swietnie pasuje do wspanialej juz kolekcji niebieskiej porcelany!
    Widac, ze z wielkim rozmachem wzielas sie za szycie...Brawo!! Pozdrawiam serdecznie i milego tygodnia zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzbanuszek super oryginalny, świetny zakup! no i widzę, że jesteś bardzo zapracowana ale sukienka zapowiada fantastycznie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia.Herbatka w takiej porcelanie i w tak kolorowym ogrodzie to po prostu bajka, szkoda , że kreacja nie gotowa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger