13:49

Rok szkolny - i znowu babcia dumna

Już nie dla mnie przeżycia związane z krzątaniną wokół dzieci idących do szkoły.Pójście wnuczek mam na bieżąco poprzez łącza.A sporo się dzieje
Marta  idzie do zerówki.5 lat skończyła w styczniu i pod każdym względem jest bardzo przygotowana do nauki .Co nie znaczy,ze mi się to podoba, nie jestem zwolenniczką wczesnego wysyłania do szkoły. A niedawno jechałam do Białegostoku bo miała się urodzić
Ada idzie do drugiej klasy gimnazjum - a niedawno nosiłam ją na rękach

Obydwie chodzą do Społecznej Szkoły a tam rozpoczęcie po południu więc jeszcze nie trzymam kciuków.
A będę trzymać za moją Adę bo została poproszona przez szanowne grono nauczycielskie do poprowadzenia uroczystości otwarcia roku szkolnego. Trzy rozpoczęcia-dla zerówki , podstawówki i gimnazjum. Czułam jak rosnę z dumy gdy do mnie zadzwoniła.
Takie to  są takie nasze babcino - dziadkowe radości.

Przeglądam zdjęcia z ich wakacyjnych wojaży i myślę sobie jak wiele w swoim młodym wieku już zobaczyły .Od maleńkiego jeżdzili , latali z nimi po świecie na wakacje. Szczęśliwe dzieciństwo

a to córka - ona teraz szykuje swoje córki do szkoły
Życzę Wszystkim mamom cierpliwości w roku szkolnym a babciom dużo powodów do dumy z wnuków

8 komentarzy:

  1. Powodzenia dla Twoich wnuków kochana!!!
    i pięknego września życzę, oby był słoneczny i pełen uroku:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj już dla nich normalny dzień.Przez 10 m-cy

      Usuń
  2. ja jestem w fazie przejściowej a z córek zawsze byłam i jestem dumna :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faza przejściowa-ładnie napisane:)

      Usuń
  3. Moje dzieci już dorosłe a wnuków jeszcze nie mam:)))wrzesień dla mnie wyjątkowo spokojny:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu,nam syn zakomunikował,że będzie ojcem i to wszystko.Nic nie wiemy więcej ale to mi wystarczy
      Doczekasz się:)

      Usuń
  4. Oby Twoje pociechy - wnuczęta miały szczęśliwy rok szkolny. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wnuki też już do szkoły i jestem z nich baardzo dumna...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger