17:12

Misz-masz jesienny i trochę słodkiego

Marudziłam wczoraj- przepraszam . Ogólnie nie jest żle, jest żle czasami
Dzisiaj jest dobrze:)
Trochę marcinków zerwałam niech cieszą w domu tym bardziej,że pasują do winogron


orzechy niestety ubiegłoroczne - w tym nie było

trochę jabłek z drzewa i owoców ze sklepu



od rana miałam dzisiaj tzw.ciśnienie na słodkie.To był głód i musiałam sobie zrobić przyjemność.Czy jem czy nie jem waga i tak się waha więc nic nie tracę
cukierki -galaretki to na wszelki wypadek


a jak zobaczyłam to ciasto to wiedziałam ,że moje,Delikatny kawowy krem ,jakaś pianka i pokruszone bezy






kawałek wystarczył żeby zaspokoić kubki smakowe.
Obawiam się,że narobiłam apetytu.
Jutro ważny dzień.Poznam swoją przyszłą synową.Ciasto też kupiłam - malinowe

Miłej Niedzieli



11 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje zbiory porcelany... Cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale już przystopowałam ze "szperaniem"

      Usuń
  2. Masz prawo pomarudzić, czuj się usprawiedliwiona, porcelana piękna. Z najlepszymi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mam ale nie powinnam Was tym obciążać
      Miłego dnia

      Usuń
  3. Kochana, każdy ma dzień, żeby pomarudzić...
    Pięknie u ciebie, weekend na słodko i dobrze, od czasu do czasu można!!!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację wole kawałek i mieć dość nić chodzić jak na "głodzie":)

      Usuń
  4. Owoce owszem ale cukierki na nie, muszę sobie wmawiać, że nie lubię...
    Smaka narobiłaś ale nie ugnę się...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też sobie wmawiam,że nie powinnam.Ale czasami lubię "skubnąć" coś słodkiego

      Usuń
  5. Przepiękne aranżację, cudowna porcelana i patery.
    Ja ostatnio zajadam stres słodkim, to chyba niedobrze...
    Mam nadzieję, że spotkanie było udane. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień marudy każdemu się należy:)))
    A u Ciebie tak pięknie i smakowicie że ąż głodna się zrobiłam:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kuś takimi pysznościami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger