13:33

Minął rok - a ja znowu o hortensjach

Dziękuję Wszystkim za komentarze
-Basiu - czyli przeżywamy wszystko podobnie:)

Czas biegnie nieubłaganie - rok jakby się skurczył. Tak niedawno [!] pisałam o suszeniu hortensji i układaniu ich w wazonie a tymczasem znowu to robię.
tym razem nie wieszałam tu i tam żeby wyschły [nie chce mi się] tylko ułożyłam  w wazonach.Zobaczę czy się uda



i jeszcze bluszcz-rozrósł się przez lato
trochę migawek z zaniedbanego ogrodu





i propozycja ciasta na niedzielę-

Placek włoski

6 jabłek w kostkę pokroić - ja dałam 3 antonówki , ale one wielkie są
wg przepisu szklanka ja daję dużo więcej bakalii- orzechy ,rodzynki co tam jest w zasobach
-wymieszać to i zasypać szklanką cukru
Po  ok. 10 minutach wbijam 3 jajka mieszam z jabłkami i bakaliami , dodaję 2 szklanki mąki z 1 łyżeczką sody i jedną łyżeczką proszku.Mieszam to łyżką i kładę na blachę.
Piec ok 50 min w średnim piekarniku- ja daję 180-190 st.
Bez tłuszczowe,bez ukręcania - nie może się nie udać i do tego chrupiące,kwaskowe

Przed pieczeniem

po pieczeniu
w trakcie jedzenia
Smacznego !!!

I jeszcze polecam - moja wnuczka pisze jak się uczyć żeby się nauczyć
http://navyblueandwhite.blogspot.com/

Kochana moja......







11 komentarzy:

  1. Smakowite,piekę podobne
    Hortensje cudne
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam hortensje i suszę właśnie w wazonach :)
    Ciasteczko pycha ,ale ja tylko powącham ...ahahahhaa Właśnie wróciłam z rundki z kijami .
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciacho fantastyczne i bardzo proste ... i może mi się uda;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne hortensje, malinki też jutro będę zrywać:)
    Ciasto wyglada przepysznie!
    Miłej niedzieli kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie też rocznica blogowa. Dalszych wspaniałych postów Ci życzę. Uwielbiam patrzeć na Twój domowy, romantyczny azyl i ogród. A ciasto wygląda na pyszne. Poproszę 1 kawałek. Miłej niedzieli.Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój dom jest piękny i hortensje wyglądają w nim cudnie:)))ogród bardzo ładny nie wygląda na zaniedbany:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie poukladalas w swoim domku te piekne hortensje:):) Ciasto z pewnoscia musi wybornie smakowac, choc jego przyrzadzenie wydawaloby sie takie proste:) Gratuluje rocznicy i zycze kolejnych lat blogowania:):) Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze milego niedzielnego popoludnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nic, że znowu minął rok, najważniejsze, że znowu jest pięknie i tak słonecznie....
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hortensje prześliczne:)
    Dzięki za przepis, wypróbuje na pewno:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten gatunek hortensji doskonale zasycha w taki właśnie sposób...też tak robię :) Wspaniały klimat tak w domu, jak i ogrodzie...gratuluję wnuczki...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Undeniably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the web the
    simplest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed
    while people consider worries that they just don't know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side
    effect , people can take a signal. Will likely be back
    to get more. Thanks

    Here is my weblog: Jual Tempat Tidur

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger