09:36

Jak zsynchronizować umysł i ciało....

Dawno nie było zdjęć z ogrodu a tam tyle się dzieje.Najwytrwalsze róże kwitną.kwitną marcinki,liście berberysów zmieniają barwę i chwastom ma się dobrze.Powinnam wyjść ,wykorzystać ładną pogodę i trochę popracować ale.....
znalazłam taki tekst w internecie 
http://hashimoto-polska.blogspot.com/2013/06/witam-nazywam-sie-hashimoto.html
jest to cała prawda o moim obecnym stanie.I nie jest usprawiedliwieniem tylko odpowiedzią. Dałam do przeczytania mężowi.Wspiera mnie ale jednocześnie trudno mu zrozumieć to co się ze mną dzieje.I ja go rozumiem.
To jest tak ja we śnie - chcesz uciec ale nogi stoją w miejscu, są ciężkie i trudno je oderwać od ziemi.

Fragment

Przypominasz sobie jak kiedyś wędrowałeś przez życie pełen/na energii i jak cieszyłeś/aś się życiem???
Hmm, to ja zabrałem Ci tą energię i radość życia, w zamian dałem Ci zmęczenie i niechęć do robienia czegokolwiek. Spróbuj więc teraz dobrze się bawić!!!

















 Pięknie, jakby na przekór a jednocześnie zapraszająco do pielęgnacji.
Tylko jak zsynchronizować umysł z ciałem ? 
W dalszym ciągu ćwiczę cierpliwość.Wymyśliłam sobie suknię w kolorze szmaragdowym.Prostą nieskomplikowaną, niestety coś żle zrobiłam z wykrojem i mam problem z wszyciem rękawa.A,że cierpliwa jestem więc pewnie "jakoś" to zrobię
 Słonecznego Dnia Życzę

6 komentarzy:

  1. Smutny tekst.Idę się zbadać
    Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocne słowa...
    Ale w Twoim ogrodzie przepięknie, niesamowicie piękne róże!
    miłego i radosnego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak Cię pocieszyć, ale uważam, że i tak jesteś bardzo dzielna i bardzo dobrze sobie radzisz z tą panią H. Pozdrawiam serdecznie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze jest w tym wszystkim zrozumienie i cierpliwość, a tego chyba nie brakuje w zielonym zakątku. Piękne róże:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro że ogarnęła Cię taka niemoc,mam nadzieje że to minie:Pozdrawiam i dużo zdrowia energii i cierpliwości życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również Życzę Ci dużo zdrowia, sił i energii. Ja sama ostatnio ich potrzebuję... Piękne zdjęcia - cudowne kwiaty! Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger