10:39

Do trzech razy sztuka.....

"Do trzech razy sztuka może tym razem dziadek będzie miał wnuka"  powiedział mój zięć na wieść ,że jego szwagier a mój syn spodziewa się potomstwa
Jak wiecie mam dwie wnuczki czyli jestem babcią a mój mąż tylko mężem babci.Może teraz zostanie "prawdziwym "dziadkiem.
Syn w dniu naszej rocznicy powiedział,że prezent dostaniemy w kwietniu jak się urodzi.Prezent zaiste godny rocznicy :) wszyscy mieliśmy łzy wzruszenia w oczach

Jakie mają plany - nie wiem, nie naciskam . Jako dobra przyszła teściowa. Tak samo jak nie wtrącam się w życie córki i zięcia ,nawet Ada zauważyła ,że .."wiesz babciu ty masz dobre relacje z moim tatą"
A teraz idę robić rybę po grecku.Syn był na połowach dorsza i znowu zaopatrzył mnie w ryby.I nie wiem na czym to polega ale jak smażę kupnego dorsza to czuć go w całym domu a  te świeżo złowione  są  bez zapachu


7 komentarzy:

  1. Moje gratulacje dla dziadków i dla młodych również
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje gorące dla trzykrotnych dziadków. A to Ci się rozwiązał worek z prezentami. My czekamy na pierwsze wnuczątko, co do relacji z synową też staram się być normalna i relacje oceniam pozytywnie. Pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje dla Was wszystkich!!!!
    a rybka po grecku, mniam!!!
    pozdrowienia kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, Aszko, oby Maluszek rósł silny i zdrowy:)
    I Tobie też nieodmiennie zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczere gratulacje. To dobrze, że się nie wtrącasz w życie dzieci. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla całej rodzinki moc wszystkiego najlepszego!!! A rybka taka wiadomo, że pyszna. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger