10:03

Szara sukienka

"Podobno" ma być modny. Jednak nie zawsze co modne pasuje. Ja wyglądam żle w szarościach.
Mam sukienkę- ma już bardzo dużo lat .Kupiłam na ślub córki , potem na komunię wnuczki nałożyłam i właściwie od tamtego czasu wisi na wieszaku. Sukienek nie nosiłam więc nie było okazji jej "znosić". Dodam,że  już była w worku do wyrzucenia ale została przez sentyment do okazji w jakiej ją miałam.
Ale okazało się,że jak zaczęłam się trochę interesować tym co noszę [nie tylko kwiatami i domem] znalazłam kilka porad i okazało się ,że przy odpowiednich dodatkach mogę ją odmienić.Za modelkę służy manekin - moja rozmiarówka.Obok na zdjęciach trochę większy "pan". Robi za wieszak.
Na początek muszę trochę skrócić sukienkę
kiedyż pisałam,że mam opory przed sztuczna biżuterią. Zawsze staram się żeby to co kupuję bądż robię jak te perły [hodowlane] było w srebrze.

ten naszyjnik kiedyś kupiłam i ani razu go nie nałożyłam
z żakietem

jedwabna apaszka

biały szal-rozjaśnia szarość

 trochę energetycznie



poncho- prezent od córki .Okryje i ociepli

teraz tylko dopasować torebkę i wybrać wariant na przyszło tygodniowe spotkanie z koleżanką z "pewnej okazji"

Na ślubie ubrałam sukienkę w srebro i dałam błękitny szal.
Teraz chyba bym nie dała .
Moja "kolekcja " markazytowej biżuterii [szarej] nie psuje mi do niej .Chociaż jest piękna










10 komentarzy:

  1. Szara to moja faworytka, uwielbiam ten odcień! Naszyjnik - ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomyśleć,że ja w niej widziałam szarość i nijakość:)
      Dziękuję

      Usuń
  2. No coś Ty, do worka?
    Nieee..., bardzo fajna prosta, elegancka sukienka:)
    Z takimi dodatkami jak pokazałaś na wiele okazji i na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szary kolor daje wiele możliwości:)))sukienka ma bardzo ładny krój:))na pewno wyczarujesz z niej śliczny zestaw:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz, co to znaczy dodatki. Od razu zmieniły sukienkę w wartą założenia. Najbardziej podoba mi się w połączeniu z szaro-żółtą chustą. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz, co to znaczy dodatki. Od razu zmieniły sukienkę w wartą założenia. Najbardziej podoba mi się w połączeniu z szaro-żółtą chustą. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest prześliczna... i do jej koloru pasuje większość dodatków!!!
    Miłego popołudnia kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię mocne kolory z czerwoną apaszką cudnie, ale z żółtą też mi się podoba. Kontrastowe korale także wyglądałyby dobrze. Nie wyrzucaj. Szkoda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wersja energetyczna zdecydowanie najlepsza. Nowe trendy od kilku lat głoszą, że nie można mieć butów w tym samym kolorze, co torebka. Z autopsji dodam, że warto dodać kontrastowy dodatek, a szary kolor jest piękny, suknia też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz nosić na wiele sposobów, to będzie zależeć od okazji, z mocnymi dodatkami mi się podoba, szary z czerwienia ostatnio bardzo na czasie, szykuję taką stylizacje, już niebawem będzie...pozdrawiam...dawno mnie nie było ale miałam "urlop" od komputera...miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger