21:57

40 lat ...jutro

40 lat minęło jak jeden dzień:) coś w tym jest
23 sierpnia w urzędzie a 24  w kościele powiedzieliśmy sobie tak . Mieliśmy przeciwko sobie sporo członków w rodzinie bo uważali ,że jesteśmy za młodzie.Ja 20 lat a mąż 22 a na dodatek nie byłam w ciąży.Ot,chcieliśmy być razem. I jako niewielu w rodzinach udało nam się przetrwać w związku

Nie robię żadnej uroczystości. Miałam przy sobie dzieci,wnuczki i to nam wystarczyło. Tydzień temu dostaliśmy od dzieci wykupiony pobyt w Marina Hotel w Kołobrzegu. Musimy sobie tylko wybrać termin.5 lat temu wykupili nam w Sand Hotel w Kołobrzegu.Robi się z tego nowa  tradycja:)
Od córki i zięcia dostaliśmy tort.Przeżyłam lekki szok jak go otworzyłam .Zobaczyłam nas na torcie !!!

zeskanowane zdjęcie ślubne:) i zrobione z pysznej słodkiej masy
Od syna też dostaliśmy prezent ale o nim napiszę w innym terminie
Czas na krojenie tego cuda,szkoda było go ruszać
bolało jak kroiliśmy
Marcie bardzo smakowało "dziadka ucho" takie słodkie:) poprosiła też  o "oczko"
córka dostała moje włosy
ciągle razem
mój przepis na udany związek
tolerancja,poszanowanie,szacunek,wspólne cele.
Nie było idealnie były wzloty i upadki jak to w życiu i związku
Patrzę na to zdjęcie - i dochodzę do wniosku,że z nami jak z jeziorem  Betyń . Ci sami ale po 40 latach bardzo się zmienili.
Dodam,że tort był wspaniały.Dawno nie jadłam tak dobrego ciasta.




15 komentarzy:

  1. Cudna rocznica, cudny tort i Wy jesteście cudni, że wytrwaliście razem, a jacy piękni. Wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, tolerancji, poszanowania i dużo miłości, bo od niej wszystko się zaczęło. STU LAT! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzruszyłam się... szczęscia i zdrowia na kolejne lata
    Pozdrawiam
    Iwo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna niespodzianka ! No proszę--Kobieta dobiera urocze sukienki,piękne dodatki,a to wszystko właściwie dla Niego,dla tego Jedynego.Szczęśliwy powinien być ten Pani Małżonek i niech tak już pozostanie na długie wspólne dziesięciolecia.Niech szacunek wspólnego związku rozkwita w Was codzienną miłością razem z dobrym zdrowiem i szczęściem w Rodzinie.Wszystkiego pięknego na dalsze wspólne lata z serca życzę--Kętrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! Niegasnącej nigdy wiary, nadziei i miłości...wspaniały tort i rocznica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwych dalszych lat !!!! Takiego wspaniałego tortu jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani, najpiękniejsze życzenia na kolejne 40 lat!!!
    Tort jest przepiekny i na pewno bardzo smaczny:)
    Słonecznego weekendu dla Was:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądałam tu, ale jakos nie komentowałam. Ale dziś gratuluję Wam i życzę szczęścia na dalszej drodze.
    Żazdroszczę Ci, że udało Ci się przetrwać w jednym związku tyle lat. To naprawdę piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje tak wspanialej rocznicy slubu i zycze kolejnych pieknych lat spedzonych we wzajemnej milosci, szczesciu i radosci. Pozdrawiam cie Aszko bardzo serdecznie z Niemiec i zycze milego i udanego weekendu:):) Ela

    OdpowiedzUsuń
  9. Rubinowa rocznica, to jest coś:)!!!!
    Z tej okazji życzę Wam szczęśliwej i czułej podróży do następnych jubileuszy, miłości przez duże "M" , wzajemnej życzliwości i wyrozumiałości:)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejnych cudownych jubileuszy Aszko !
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Was na dalsze wspólne lata!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno uroczystość była wspaniała. Cudowna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  13. ...to podobnie jak ja /miałam 39 rocznicę/, wszystkiego NAJ!....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger