19:42

Białe piwonie

Nie ustępują tym różowym i pachną konwaliami.W wazonie wyglądają okazale



różowe nadal cieszą i pachną

a ja... ja czuję niemoc.Apatię,wieczne zmęczenie i senność.Proste czynności męczą. Nie wiem czy to wina zmieniającej się ciągle pogody czy czegoś innego.Ale objawy są niepokojące.

Dziękuję za komentarze pod postem o Marcie.Już niedługo będę je miała na dłużej i  muszę się wziąć w garść.Jest 19,40 a ja już idę spać i tak co dzień .W dzień też śpię.Masakra,prześpię najlepsze dni

Miłej Niedzieli


13 komentarzy:

  1. S piękne... Uwielbiam piwonie... ich zapach również.
    Klimatycznie u ciebie kochana!
    miłej reszty weekendu życzę kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Bywają takie dni...a zmienna pogoda pewnie też robi swoje...Wkrótce zapewne samopoczucie się poprawi :)...czego życzę :) Piwonie kocham...szkoda, że ich czas trwa tak krótko .A tak na wszelki wypadek dobrze od czasu do czasu zrobić sobie badania... " dla spokojności ":) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam,proszę nie zwlekać i zrobić podstawowe badania,dwa lata temu też się tak czułam,siedziałam za stołem i nie miałam siły wstać, podeszłam parę kroków,schodów i byłam zmęczona ,okazało się,że to anemia .Wszystkiego dobrego życzę.Bożka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonie to moje kwiaty z dzieciństwa, które uwielbiam:)
    Z tym ciągłym zmęczeniem jest coś nie tak. Proponuję wybrać się do lekarza i zrobić badania krwi. U mnie taki stan powodowała anemia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te biel -pachna najpieknieJ:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne, prosze sprawdzic cukier, TSH, i podstawowe badania pozdrawiam margaret06

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są i ślicznie wyglądają w tym eleganckim wazonie:)))Pozdrawiam i zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te białe piwonie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzien dobry, zrob koniecznie badania w kierunku niedoczynnosci tarczycy. Tez tak mialam, dostalam hormony i wszystko wraca do normy. Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie piwonie już przekwitły! Mam różowe, a bardzo chcę białe. Muszę poszukać.
    Dziewczyny mają rację. Cukier sprawdź. I te inne podstawowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj kochana, - białe piwonie wyglądają cudnie, ale to u Ciebie są najwspanialsze róże. Nie zawsze zostawiam komentarz ale często biegam po Twoim różanym blogu bo to wspaniały opis i dokument różnych odmian , no i te wspaniałe zdjęcia !!!!!!. - koniecznie musisz iść do ogrodu, bo właśnie tam nabierzesz ochoty i energii do życia. Tęsknie za fajnymi postami i koniecznie wrzuć nowe zdjęcia róż bo będę podglądać i malować - pozdrawiam Aszka bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne białe piwonie, cuudne...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger