13:04

Propozycja

Witajcie
Fajny dzień....nic nie muszę.Syn gdzieś wybył ,mąż odpoczywa a ja...ja zrobiłam desero-ciasto.
W środę w Tesco były truskawki 2 kg za 5 zł kupiłam jedną skrzyneczkę.Mąż też kupił .Nie są jak te nasze ale makaron z truskawkami już był, deser był a dzisiaj zmodyfikowałam ten przepis KLIK. Ten zrobiłam na święta
Tu na spód dałam herbatniki pokruszone i wymieszane z masłem.
Na masę wzięłam jogurt grecki [200gr] i wymieszałam z jedną galaretką truskawkową .Kolor wyszedł śliczny.
Miałam w zasobach kuchennych małe bezy
na herbatniki wylałam trochę masy na ro ułożyłam bezy i zalałam resztą masy.Na to pokrojone truskawki i zalałam drugą truskawkową galaretką.Ważne trzeba poczekać aż różowa masa stężeje i galaretka "prawie" gęsta.Inaczej bezy wypłyną.Ja zrobiłam za szybko i trochę ich wypłynęło ale dałam nowe bo zależało mi na chrupiących bezach

Do lodówki i ...czekać

Czekając szyję dalej- a szyję spódniczkę.Fastryguję ,szyję ,pruję  ale jestem już na finiszu.Zachciało mi się z zamkiem na podszewce to i męka większa a,że pierwszy raz...kiedyś szyłam ale bez podszewek na gumkach

jeszcze tylko pasek ,podłożyć,  powyciągać wszystkie szpilki, nitki i gotowe.

Tymczasem moje ciasto wygląda tak

w wersji deserowej może być bez spodu herbatnikowego.
Jest nie za słodkie , mało kaloryczne orzeżwiające a,że sezon truskawkowy zaraz się zacznie jest to jakaś.....propozycja.
Dawno nic nie było zakupowo- wchodzę,wychodzę . Nie ma nic co mogłabym mieć.
Nie odmówiłam sobie tego


i tej wazie
a w ogrodzie
zawitał ptaszek [?]

kolorowo słonecznie,zielono i...zimno





Miłego Dnia






11 komentarzy:

  1. No tak. Nie dość, że piecze, to jeszcze szyje! Na podszewce!
    Wazie też dałabym się uwieść:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto wygląda nader apetycznie i wielki plus, że bez pieczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda przepysznie:)))a spódniczka zapowiada się bardzo ciekawie:)))Twoje nabytki śliczne,kocham motyw kwiatowy i niebiesko białą ceramiki:))waza bardzo przypadła mi do gustu:)))Pozdrawiam cieplutko mimo że u nas bardzo zimno:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, torcik wygląda przepysznie. Ahhh, zjadłabym taki kawałeczek. Wczoraj upiekłam placek na kefirze z jagodami, jeszcze z zeszłego lata, teraz już mogę sobie tylko pomarzyć, zjedzony:):):):) no, ale dla mnie to komplement:):):):)
    Jakbym miała w domu wszystkie składniki, to od razu zrobiłabym Twój torcik!!!!
    Nowy zakup, cudny!
    Ślę buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasto wygląda nieziemsko !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciasto piękne i apetyczne. Śliczne rzeczy kupiłaś , szczególnie waza bardzo mi się podoba. Uszycie spódnicy na podszewce to nie lada wyzwanie ale widać że dajesz radę . W ogrodzie cudnie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie ciacho! Luebie wszystko co truskawkowe:)
    W ogrodzie-chlodna ale jaka zielona wiosna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie makolągwa, ale głowy nie dam. U mnie bywa podobny i namierzyłam w atlasie.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Waza do pozazdroszczenia !!!! - ciacho, pewnie palce lizać - jak widać masz dobrą rękę do pieczenia ciast, no i do szycia !!! - w ogrodzie cudnie wszystko wygląda i nie mogę się doczekać Twoich pięknych Róż. Ja moje pryskałam, ale coś mi chorują - pozdrawiam Aszka serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i kolorowo - serniczek oj narobiłaś smaczku !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako że nie mamy kontaktu mailowego, informujemy tą drogą.
    W tym tygodniu wystartował nowy agregat zBLOGowani, umożliwiający: generowanie ruchu na blogi które dołączyły, dający możliwość obserwowania blogów i ulubionych wpisów. zapraszamy do rejestracji na www.zblogowani.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger