09:53

O kwiatach będzie,różnych

Piwoniowy czas nastał






ilość pąków jest zachęcająca.O zapachu nie wspomnę

Inne kwiaty




kwitną róże

i zakwitły kwiaty na kompleciku który sobie uszyłam.Powstał w z"bólach" bo sporo robiłam po raz pierwszy , bo zepsuła mi się maszyna i musiałam wziąć z pralni Singera i na nowo uczyć się obsługi, bo żle zrobiłam jedną część w wykroju i nie pasowało mi w szyciu. Ale pokonałam wszystkie przeciwności i mam



Dzisiaj inauguracyjne wyjście i sprawdzenie czy dobrze zrobiłam.
Miłego Dnia




7 komentarzy:

  1. Piwonie to cudowne kwiaty:)))masz ich zachwycającą kolekcję:)))śliczny komplecik sobie uszyłaś....podziwiam:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach piwonii:)
    Podziwiam umiejętności krawieckie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piwonie... sa takie piękne... ale ich u Ciebie kochana duzo!!!
    Jak zwykle pięknie !!!
    Ściskam i buziaki slę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwonie - lubię na nie patrzeć, wąchać i malować - mają cudne cukierkowe kolory i można z nich tworzyć najpiękniejsze bukiety - Aszka , Twój ogród zachwyca, jest duży i jak widać bardzo zadbany i ukwiecony - podziwiam wytrwałość w szyciu !!!!! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu,jeke,Natalio,Wandziu- piwonie na nie czekam cały rok.Teraz przez upały szybko rozkwitają i radość "istnienia" będzie krótka.
    Wandziu-w tym roku nie mam "natchnienia" do ogrodu.Ale chyba czas na niego.
    I nadal szyję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku , Ty masz cale piwoniowe pola!! Cudowne! Zazdroszcze;)
    I podziwiam efekty pracy przy maszynie:)
    Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piwonie to jedne z najpiękniejszych kwiatów - i ten zapach! bardzo je lubię, weigela też piękna, u mnie również kwitnąca, na pozostałe kwiaty muszę jeszcze poczekać - ale napatrzyć się mogę u Ciebie :)) pozdrawiam, :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger