09:05

Wiosna - czas na miłość

Odkąd mam więcej drzew i krzewów na działce mam też i dużo,dużo latających stworów.Kłopotliwe bo upodobały sobie miejsce pod dachem i doszło do tego ,że wydłubują ocieplenie żeby umościć swoje gniazdka po swojemu.Co roku wiosną panowie obiecują sobie,że zamkną im dostęp i zrobią budki na drzewa ale ...na obietnicach się kończy.W sypialni mam skośny sufit i rano słyszę jak drepczą,kwilą i to jest fajne.
Kolejny pożytek  -Tobi przypomina sobie,że w jego genach płynie gorąca krew myśliwych.Potrafi zaczaić się i ...wiadomo.One szybsze .Ale ma swoich wrogów.
Kolejny pożytek- wyjadają robactwo.
No i śpiewy-szpaki dają takie piękne koncerty
Wczoraj z aparatem [niestety niedoskonałym] obserwowałam jednego jak się wdzięczył i tokował.




aż w końcu przyleciała.Ale która by się oparła
krótko poskakali po sobie - nie pokażę :) i odfrunęli szczęśliwi
 a tego wróbelka nikt nie chciał

dodam jeszcze,że pod moim dachem mam sporo nietoperzy ale one są on samego początku jak kupiliśmy dom.Wyprowadziły się dwa razy- raz jak się paliło a drugi jak robiliśmy dach.Zawsze wracały

To wspomniany myśłiwy
i trochę wiosny.Też wszystko się rozmnaża i odradza
hortensja pnąca
 klonik
 paprocie
 hortensja drzewiasta White Dome

 i mój osobisty bocian

a ja robię kolejny drobiazg- fragment całości
I chcę pokazać kolejną odsłonę widoku w oknie.Na taki widok czekam cały rok


Miłej niedzieli życzę

14 komentarzy:

  1. U nas też dzisiaj wiosennie, aż się chce posiedzieć w ogródku. Póki co rządzi w nim ogrodowa ekipa. Ponoć do świąt mają skończyć, he, he
    Miłej niedzieli Kochani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogrodowa ekipa-jak ja Ci zazdroszczę:) przydałaby się.U nas też pięknie jest
      Miłego

      Usuń
  2. Miło jest podglądać wiosnę kiedy wszystko budzi się do życia,rośliny i zwierzęta:))a i człowiek więcej ma energii:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wiosna jakoś rażniej po długiej zimie

      Usuń
  3. A u nas niestety siąpi deszczi jest pochmurno. Piękny widok z okna. Pięknie już w Twoim ogrodzie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas tez po południu sie popsuło i przed chwilą padało

      Usuń
  4. Ależ cudne widoki za oknem. W moim domu niestety w kominie zagnieździły się kawki i tak jest co roku. Rano swoim "dreptanią" budzą mnie na poddaszu , ale to mi się podoba - bliżej natury. Wole takie odgłosy niż wirujące auta :)
    Śliczne ptaki - Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widok w oknie aż zatyka jak wchodzę do pokoju
      Moje szpaki i wróble też "dreptają" fajne to .Mieszkam blisko ulicy i głosy ptaków są relaksujące

      Usuń
  5. Dla nietoperzy chcę kupić drewniany domek specjalnie dla nich imoże jakiś wprowadzi się, a przynajmniej będzie miał gdzie spać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O domku nigdy nie myśleliśmy.One po prostu tu są.Wieczorem jak ciepło to liczymy po 40 odpuszczamy.Jakiś nawiedzony dom......:)

      Usuń
  6. Wiosna juz pieknie wyglada,,zdjecia ptaszkow udalo Ci sie uchwycic,,cierpliwa jestes ogromnie..Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Mnie tez dziś było cudownie. Na sam koniec dnia bardzo długi spacer:-)
    Śliczne zdjęcia kochana, a myśliwy słodziak!
    Pięknego tygodnia i ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  8. U Mnie dzis było ładnie. Na sam koniec dnia bardzo długo spacer...
    Piękne zdjęcia kochana, a myśliwy słodziak.
    Pięknego tygodnia i ściskam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie a ten "drobiazg" intrygujący- czekam na dalsze odsłony:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger