19:30

Słodkie fiołki.....

Chciałabym pięknie podziękować za życzenia urodzinowe.
Piękna róża dla moich gości
a wracając do fiołków- tak to leciało

Słodkie fiołki,
słodsze niż wszystkie róże.
Calutkie wzgórze od stóp do głów,
zmieniło się w słodki bukiecik, ach! ach!

itd.....

Znalazłyśmy z córką polankę z fiołkami ,postanowiłyśmy zebrać i zrobić coś kulinarnego
Marta dzielnie pomagała

jeszcze trochę rosło u mnie w ogródku porozrzucane tu i tam.
Zaczęłam wąchać i nic- czekałam na jakiś intensywny zapach a one pachniały trawą.
Następnie dziewczyny obrały z zielonych łodyżek i ...nadal nic nie czułam.Za mało było na syrop więc Monika utarła z cukrem a potem rozłożyła na blaszce i lekko podsuszyła.I nadal nic nie czułam.Ale owszem były słodkie a to chyba za sprawą cukru.Podzieliłyśmy się po połowie swoje od czasu do czasu otwieram , wącham i nic.Ładnie wyglądają ,będzie kolorowa posypka na babkę wielkanocną ale gdzie ten zapach.Może miały za mało słońca jeszcze ?

Myślę,że z różami będzie lepiej bo w nich wyczuwam zapach

Trochę widoczków ogrodowych
Rozchodniki przetrwały w klateczkach. Ładnie wyglądają podwieszone na gołych gałęziach



kolejna ozdoba gołych gałęzi
coś kwitnie


coś biega
coś wyszywam
po wielu próbach,szarpaninie tasiemek zaczynam chwytać o co chodzi.Nic na siłę nie dociągać,delikatnie pociągać i zapas tasiemek mieć.Już wyłapuję co robię żle

Miłego Tygodnia










8 komentarzy:

  1. Ale piękna ta róża! Taka dostojna!! ;-))
    Coś biega, coś rośnie, coś wyszywasz - czyli dzieje się wiele i nie ma nudy u Ciebie, to najważniejsze, kochana! I te Twoje piękne dzieła.. Widać, że wiosna pełną parą i energia do działania też gości u Was! ;-) Oby tak dalej!

    Miłego dnia i dużo dobrego :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nudzę się siedząc w domu zawsze znajdę sobie nowe zajęcie.Czasami tylko mam totalne zniechęcenie które nazywam nudą:)

      Usuń
  2. Kiedy jestem u Ciebie to czuję jak wiosna pachnie :) ,a że fiołeczki to taki rarytas to nie wiedziałam :) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych fiołkach też niedawno się dowiedziałam.Ale miały pachnieć:)

      Usuń
  3. Jak u Ciebie pięknie i kwiatowo!
    Szafirki, ach jak ja lubie te kwiatuszki, nie wspominając o fiołkach! Hmmm... czy są takie kwiaty, których nie lubie? Pomysł z posypka na babkę super:-)
    Ściskam wiosennie i słonecznie kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię szafirki,może za kolor może za wiosnę....

      Usuń
  4. Fiolkowo i pieknie;)
    Wstazeczkowe wyszywanki sa wyjatkowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech klimat tego dnia towarzyszy Ci do następnych urodzin.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger