12:19

Pomalutku,powolutku.......

własnym rytmem robię to co należy zrobić przed świętami.
Na początek okna- czynność nielubiana ale jak mus to mus.Dawniej w jeden dzień teraz na dwa dni rozkładam .Właśnie skończyłam ale podobno ma padać i zaraz po ładnym będzie

Ogród- jest ciepło jak w lecie.Rozrósł  mi się  jakiś fioletowy chwast.Na razie sobie rośnie wielkimi placami i chyba jest miododajny bo głośno i gwarno było jak się schylałam do zdjęcia.Strach ,że użądlą
a,że mój ogród ma być "naturalny" więc niech sobie rośnie na pociechę bzyków.Zaraz i tak będzie koszone to skończy się jadłodajnia
Kolejna stołówka- 2 jabłonki ozdobne. Tu najwięcej bąków





piękne są.W sumie mam 4 szt , 2 albo jeszcze nie kwitną albo nie będą kwitły
Hiacynty- nasadziłam sporo cebulek ale tylko tyle zakwitło.Dam sobie spokój

Zakwitła bergenia- ledwo ją wypatrzyłam pod listkiem
konwalie już ponad ziemią
trochę szafirków do domu. Krateczka zdaje egzamin

a w domu- jak wchodzę do pokoju córki to mam taki widok w oknie
jeszcze w pąkach ale zaraz śliwka rozkwitnie.Gałęzie wchodzą nieomal do pokoju.Cudnie
a widok z okna
Piękna wiosna
i czas na koszenie.Oj,  nasłucham się znowu od kosiarza

Zrobiłam sobie słoneczko albo jakiś inny kwiatek
i takie jakieś bez celu  w ramach wprawek


Miłego Dnia






5 komentarzy:

  1. Cudny ogród! A szafirki w domu to coś pięknego! ;-))

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) lubię tego chwasta, to taka mini pokrzywka i w dodatku kwitnąca, na Twoim zdjęciu wygląda dorodnie, serdeczności, a.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szafirki, piękne. Cudne zdjęcia kochana.
    Śliczna wiosna !!!!!!
    ściskam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aszko, hafty są naprawdę ładne, a wiosenny ogród jest rewelacyjny.
    Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger