13:27

Poduszeczka na igły

Witam w słoneczną i ciepłą niedzielę.

No i oczywiście, chwalę się. Skończyłam poduszeczkę na igły. Cały czas zastanawiałam się po co ja wyszywam tymi wstążkami.Obrazy- za mała wiedza i doświadczenie, kartki świąteczne również trzeba mieć doświadczenie.Poduszki- mało ich u mnie a te do siedzenia na tarasie....nie bardzo siedzieć na np.róży. Szukam inspiracji w internecie.Okazuje się,że jest tego całkiem dużo..Natrafiłam na igielnik i pomyślałam,że nareszcie pożyteczna rzecz a nie tylko do "szuflady". I pomimo niedoskonałości jestem z siebie bardzo zadowolona.Wzór zaczerpnięty  z komputera ale lekko dostosowany do moich możliwości.Wykorzystałam również niepotrzebne 2 płyty DVD








wkleję również klika stron [dla swojej również pamięci] skąd czerpię wiedzę i uczę się
Klik 
Klik
Ja na razie wiem co będę robiła...........
Może się przydadzą

Miłej niedzieli życzę

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny i śliczne te różyczki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny igielnik:)
    Ostatnio myślałam o zrobieniu poduszeczki na igły. Jest to dla mnie inspiracja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, widać, że nabierasz coraz większej wprawy, poduszeczka - śliczności :) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jestes coraz lepsza w tych wszystkich klockach;) Dla MNie to czarna magia. Podziwiam Cię!
    Pięknego tygodnia, ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno,dawno temu haftowałam [niewiele] i podstawy zostały:)

      Usuń
  5. Ach, jaka ladna! Aż chce sie szyc.Ma Pani sprytne i zdolne raczki i z pewnoscia juz niedlugo powstana bardzo śliczne dekoracje.Kiedys ,dawno napisalam krociutki wierszyk,ktory znakomicie pasuje do Pani prac tworczych:
    Promyczek słoneczka
    Cieniuchna niteczka
    Wyhaftować może
    Wielkie Dzieło Boże.
    Skladam rowiez troche spoznione ale z sersa plynace zyczenia urodzinowe--niech kazdy dzien bedzie dla Pani piekna ,kolorowa wstazka,ktora zwiaze w bukiet zdrowie ,radosc i milosc.
    Ketrzynianka pozdrawia serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger