11:13

Czas na małą przerwę

Zakupy zrobione,listy wszystkie zrobione co i kiedy .Muszę bo inaczej się gubię tym bardziej że dom będzie pełny a moja podzielność uwagi jest nieco stępiona:)
Trochę dekoracji w domu

bukszpan trochę mchu z murków

trochę gałązek winobluszczu , mchu z trawą

w zbieranych kaczkach,  łabędziach rośnie rzeżucha.Kielich też wykorzystałam
Ktos powie ,że kiczowata.Zgoda ale jak ładnie wygląda z forsycją

trochę ogrodu.Mieliśmy spory przymrozek ,rano wyglądało nieciekawie ale teraz słońce wszystko ogrzewa i mam nadzieję,że będzie dobrze.Zdjęcia wczorajsze
Będą do wazonu na święta




Piwonie- rano wszystkie leżały
Migdałek- ciekawe jak będzie  po dawce mrozu





I na zakończenie wpisu zostawiam coś co u starszych będzie wzbudzało wspomnienia a młodszym pokaże jak pięknie kiedyś śpiewano

7 komentarzy:

  1. Mroz??? Ojej..
    Aszko piekne dekoracje.
    Wesolych Swiat!

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też drugi ranek z lekkim przymrozkiem.
    Pozdrawiam swiątecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje u Ciebie kochana. A kwiatuszki w ogrodzie cudne!
    Słoneczne buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie i w domciu i ogrodzie:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się podobają Twoje dekoracje, nawet te jak piszesz kiczowate.
    Wesołych Świąt : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wszystko wygląda, kwiaty jak zwykle zachwycają ;-)))

    dużo dobrego na tę Wielkanoc! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt! Wesołego Alleluja!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger