10:04

Co za dzień.......

Niebo błękitne drzewa kwitną,trawa rośnie chwasty rosną jutro przyjeżdża córka a ja siedzę i gapię sie w okno zamiast odkurzać w jej pokoju







dech zatyka jak wchodzę w tą biel

.Dawno w "moim" sklepie już nic nie kupiłam.Otworzyli kilka nowych w innych miastach i nie ma już tego co na początku.
Nie mam  wielkich potrzeb,miejsca więc musi być " to coś" naprawdę "coś" żebym kupiła
Paterkę wypatrzyła córka  i dopiero jak pojechała do domu oświeciło ją ,że mogłaby mieć.Kupiłam jej


oczywiście róże:)

Ale wczoraj zajrzałam i  "to coś" :) waza-miska  do układania kwiatów [Aguś ,już dopisałam)

podobne sprawdziło się w przypadku kielicha.Kwiaty stoja jak im każę:)

No i haft- na razie przerwa świąteczna ale skończyłam igielnik dla córki



Na nim ćwiczyłam irysy:) ale nie do końca jestem zadowolona z obszycia ząbkami'
Dwa

Miłego Dnia życzę

6 komentarzy:

  1. Aszko, biel w ogrodzie zniewalająca... nie dziwię się, że odłożyłaś porządki na półkę i wpatrujesz się w widok za oknem :)
    Do czego służy ta 'waza' z kratką? Prześliczna!
    Pozdrawiam ciepło,
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś,uzupełniłam tekst.Do układania kwiatów
      Buziaki

      Usuń
    2. Aszko, bardzo sprytne, a przy tym piękne naczynie!

      Usuń
  2. Biel drzew oszołomiła i mnie, teraz tylko cudownej pogody potrzeba i dużo ciepła!! ;-) Piękna ta misa, podoba mi się, córka na pewno będzie zachwycona ;-)

    Ściskam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia i drzewka. Napatrzeć się nie mogę na te fotki kochana.
    A waza do kwiatków boska. Już widzę w niej jakiś piękny bukiet kwiatów skomponowany przez Ciebie Aszko!
    Buziaczki przesyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach niebianski;)) Koham te kwitnace drzewka.

    Aszko, piekna porcelana i igielnik:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger