13:26

Babeczki jogurtowe

Miałam dzisiaj nic nie pisać ale;
 Po pierwsze. Po nocnej burzy dzisiaj piękny słoneczny,bezwietrzny dzień
Po drugie .Pomyślałam,że warto w przerwach ogrodowych [muszę co jakiś czas robić] posiedzieć z czymś słodkim.Godzina i były gotowe.Przepis znalazłam tu KLIK
babeczki jogurtowe
kubek 150 gr jogurtu
3 kubki mąki
1 i 1/2 kubka cukru
cukier waniliowy [ja dałam sok z cytryny]
1 i 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
3 jajka
1 kubek oleju
wymieszałam dobrze łyżką nałożyłam do papilotek i na 30 min do 180st.
Szybko

no i na różowo




Hm...nawet okularów różowych nie potrzebuję.
Jak ja lubię ten stan...........................

Ps.oczywiście nie zjadłam wszystkich:)


5 komentarzy:

  1. Zazdroszcze takiego milego relaksu, no ale po ciezkiej pracy w ogrodzie to sie nalezy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku, ale apetyczne. Uwielbiam słodkości, więc z pewnością przepis wypróbuję. Porcelana jest po prostu bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu mnie namawiasz na coś słodkiego i wszystko idzie pięknie w boczki - nie mieszczę się w żadne letnie spodnie - no cóż idę wypróbować nowe silikonowe foremki - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne te rozowosci.
    Babeczki proste w wykonaniu, pewnie sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki wyglądają pysznie! A temperatura za oknem - cudowna!!!

    Ściskam i życzę dużo słonka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger