09:04

Sezon tarasowy otwarty

Wczoraj był piękny,ciepły dzień.Panowie wybyli a ja postanowiłam otworzyć sezon tarasowy.Zapowiadają jeszcze [nieśmiało] opady śniegu i chłody ale.....zaczyna się okres który na wsi mieszkając lubię najbardziej. Moje psy też, bo drzwi wejściowe i tarasowe pootwierane - mogą sobie wchodzić i wychodzić kiedy chcą. Dla mnie więcej pracy........ no ale jak się ma psy....w tym nowofunlanda wielkiego to mop często w  użyciu.Mój Tobiś ma maleńkie łapki:) i robi tylko malutkie pieczątki na podłodze









wyniosłam gałązki bo leszczyna za mocno pyliła i wszędzie żółto było

to jeszcze nie moja ulubiona pora- szaro




Dzisiejszy ranek błękitny ale jeszcze chłodny.
Największe na całą ścianę okno mam od strony południowej i od rana wpada słońce.I bardzo to lubię.A swoją drogą forsycja w wazonie kwitnie niż ta na zewnątrz



Miłego ,Słonecznego Dnia Życzę

12 komentarzy:

  1. Ja już też na balkonie kawkę piję
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj faktycznie pogoda zapraszała z kawą na taras. Dzisiaj mimo, że słonecznie to jednak zbyt zimno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Otwarcie sezonu - w Twoim wykonaniu- piękne :) pozdrawiam, a.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam, Aszko! I ja dziś piłam kawę na tarasie... jest cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja również rozpoczęłam sezon tarasowy! Trudno się oprzeć gdy słoneczko tak pięknie przygrzewa. A ogród wkrótce będzie zielony, potrzebny tylko wiosenny deszczyk. Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jupii! U Ciebie tez wiosna na calego;)
    Ano zwierzece lapki...tez caigle zmywam slady:))
    Pozdrawiam goraco:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie:) Milo patrzec jak przyroda budzi sie do zycia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ...Ja się cieszę na kawkowania na dworze!
    Tego było mi brak, przez tych parę miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wiosennie i przyjemnie u Ciebie. Przecudny kącik, przysiadłabym an tym fotelu i wypiłabym herbatke!
    Musi być cudownie, jak jeszcze słoneczko świeci!!!
    Cieplutkie i słoneczne uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tarasu nie mam, ale kawkę na podwórku w słoneczku dziś piłam z moja Mamą :)
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie u Ciebie na tarasie:)))ja dzisiaj trochę porządkowałam ogród:)))jak się ma psy to pracy więcej ale ja je kocham:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo jak zwykle nowych ślicznych różności u ciebie - nic tylko podziwiam a i forsycję już masz - pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger