12:41

Przekroczyłam pewną barierę

W piątek przekroczyłam jak ja to mówię "Rubikon"
Dwudziestka- wiadomo całe życie przedemną
Trzydziestka - bez echa bo dzieci,bo praca itd
Czterdziesta- dołączyłam do grona kobiet dojrzałych
Pięćdziesiątka- mogę wszystko bo 50 wolno więcej niż młodszym
no i magiczna "60" - po raz pierwszy uświadomiłam sobie ,że to już nie żarty a wiek naprawdę dojrzały chociaż mentalnie niekoniecznie.
Dzień zapowiadał się na normalny bo córka daleko i nie było sensu robić przyjęcia skoro za trzy tygodnie wszyscy zjadą i za jednym podejściem urządzę wszystko łącznie z imieninami i urodzinami męża.Było mi trochę smutno bo  rodzina powinna w takim dniu być blisko.
Córka i wnuczka złożyły telefonicznie życzenia,babci łezka się zakręciła i pojechała do miasta.Po powrocie wchodzę na posesję a zza rogu wypadają wnuczki,córka z bukietem i śpiewem "Sto lat" i ....dzień zrobił się świąteczny.Potem dojechał zięć, syn .Na szybko zrobiłam ciasto, obiad  a w sobotę całą resztę i świętowaliśmy moją 60.....
Tak widzi mnie moja młodsza wnuczka
Głowę w chmurach,słoneczko ,kwiatki,  wszystko to co ona lubi na wsi ....nawet moją nadwagę...kochana

piękny bukiet




moje ciasto
kupny torcik
piękna pogoda i szampan na tarasie

i tak  weszłam w wiek emerytalny :(.
Moje panienki

I jakoś smutno bo już wyjechali...




14 komentarzy:

  1. Dołączam się do pięknych życzeń Twoich dzieci:)))to naprawdę był piękny dzień:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego:)
    Może czas płynie jak szalony, ale mentalnie człowiek za bardzo się nie zmienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aszka wszystkiego najlepszego! Teraz to już kochana przynajmniej nic nie MUSISZ, wszystko MOŻESZ:) Jak Ci się zechce oczywiście:) Uściski, zobacz jaki piękny weekend na Twoje urodziny!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj- a rodzina -WSPANIAŁA!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe:) Wspaniałą masz rodzinę kochana Aszko! Sobie życzę podobnej sześćdziesiątki

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w pięknym, naszym klubie-sześćdziesięciolatków.Przyjm serdeczne życzenia z tej okazji.Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aszka! Życzę Tobie zawsze ciepłej filiżanki dobrej herbatki, wypijanej w gronie samych przyjaznych osób, Uśmiechu witającego każdy dzień i towarzyszącemu spokojnym i pięknym snom... Spełnień marzeń, tych wielkich i tych całkiem małych i pobytu na wszelkich blogach świata, przynajmniej przez następne kilka leci...
    Wanda

    OdpowiedzUsuń
  8. Aszko, wszystkiego co najlepsze... !!!.. niech się spełnią wszystkie Twoje marzenia, a wiekiem się nie przejmuj, bo zapewne czujesz się znacznie młodsza... wiem coś o tym :).. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze z serca plynaca zyczenia przesylam;))
    A rysunek swietny, jakie kolczyki cudne babcia ma:)
    Ciasto mmmm;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 100 LAT dla Szanownej Jubilatki ! Ella

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, sto latek. Wszystkiego co najpiękniejsze!!!!!!!!!!!!!!!
    A niespodzianka przecudna! I smakołyki również!
    Buziaczki wiosenne śle

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego co tylko najlepsze!!! ;-))

    Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger