17:45

Kolory wczesnej wiosny

Bazie już przekwitły i wyglądają jak szczoteczki.Strach stać koło nich bo bzykające mocno pracuja i kąpią się w pyłku


Kolejna wierzba szykuje się do narodzin kotków

majestatyczny dereń już z listaki gotowymi do rozwinięcia

tawułki

wierzba Hakuro Nishiki

koronkowo to wszystko wygląda
Miodunka- nie do zdarcia bylina

aż mój Tobis zdziwiony,że taka ładna albo wypatrzył pszczołę
ale w życiu nie jest tak kolorowo- nie wyrabiam fizycznie w ogrodzie.Co dzień zrobię trochę i padam .Albo przesilenie wiosenne albo wiek nie ten na takie wygibasy w ogródku.
Zostało jeszcze trochę do zrobienia a latem  będę mówiła,że zależy mi na ogrodzie ....naturalistycznym bez ingerencji człowieka


8 komentarzy:

  1. Pięknie to wygląda, kiedy wszystko powoli budzi się do życia i możemy to na własne oczy podziwiać... ;-)) Kochany ten Twój piesek! ;-)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga ja już coraz rzadziej ingeruje w ogród:)))piesiu słodki i na pewno Ci pomaga:)))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrod naturalistyczny-piekna sprawa;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiosna u ciebie Alu a tego pupilka to masz cudownego buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie forsuj się zbytnio:) Wiosna lekko rozwichrzona i nie do końca uporządkowana też jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma nic wspanialszego niż taka wczesna wiosna.Pozdrawiam i dziękuję za urodzinowe życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!
    Ja uwielbiam ten czas!
    Potrafię po kilkanaście razy dziennie obejść mój ogródek dookoła - to tu jakiegoś listka pogłaszę, to tam jakieś źdźbełko wyrwę... Sama radość.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne i wiosenne zdjęcia. u Mnie słonecznie, ptaszki śpiewają, pąki na drzewach, wszystko się budzi do życia. Jest tak optymistycznie!
    Buziaczki słoneczne ślę kochana

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger