16:16

Kiedyś powiem sobie dość......

"...właściwie po każdym zakupie mówię sobie dość ale trafia się coś co chwyta za serce i rozum nie ma na nic wpływu.
Tak było z tymi  kubkami, kupiłam je w Poznaniu  w TK Maxx bo.... zachwyciły mnie drobne różyczki - żałuję,że u nas nie ma takiego sklepu.

po przyjeżdzie zaczęłam szukać innych z tej manufaktury- Heron Cross Pottery
niestety nie było  ale trafiłam na porcelanę  DUO  no i nie namyślając się zamówiłam filiżankę - jedna bo nie wiedziałam jaka będzie. Po otrzymaniu przesyłki dokupiłam drugą:)


Nie jest to cienka  porcelana ale już ją lubię . Mam chęć na inne elementy z tej serii Róża 2

nie mogłam sobie powiedzieć dość jak trafiłam na dzbanuszek  z tego samego okresu i manufaktury co półmisek
powinnam powiedzieć sobie dość piekąc ciastka
ale pasuje do puszki po ciastkach

tu nie muszę mieć wyrzutów sumienia
Mój Tobi w wiosennej odsłonie.Był u fryzjerki .Niestety po raz pierwszy żle zniósł wizytę cały wieczór był nieswój,zmęczony.Podejrzewam,że pani nie była miła.Więcej do niej nie pójdziemy.



Śliczny jest ten mój pieszczoszek

Tak dzisiaj u mnie

w taki dzień herbata, czekoladki i książka


I tymi słodyczami mówię na dzisiaj "dość"
Miłego weekendu

Znalazłam
 Żony i córki część 1
Żony i córki część 2
Żony i córki część 3
Żony i córki część 4

Myślę,że warto zobaczyć .
Ktoś w komentarzu pod filmem napisał
"Szkoda wielka,że tak piękne filmy nie powstają o naszej szlachcie.Komuś naprawdę zależy,by nie promować polskich wartości,a jeśli już coś się pokaże,to jest to szyderstwo z tego,co dla nas ważne było i być powinno nadal."
Też brakuje takich filmów bo Noce i Dnie czy Rodzina Połanieckich i Nad Niemnem to za mało.Marzą mi się filmy na podstawie np.powieści obyczajowych Kraszewskiego.....




14 komentarzy:

  1. Piękne te różyczki:)
    U mnie też cały czas pada.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też dzisiaj brzydka pogoda:((śliczna jest ta różana porcelana:)))dzbanuszek z półmiskiem prawdziwe cudo:))mam podobnie,zawsze sobie obiecuję że to już koniec:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu,kiedyś pewnie przestaniemy.Już mniej kupuję nie tak spontanicznie

      Usuń
  3. Piękne kubeczki i filizanki a piesek przesłodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, te nasze kobiece słabości ;) Różyczki są piękne :) Ja również uważam, że to ogromna szkoda dla naszego narodu, iż nie potrafimy być dumni z własnej przeszłości, a mamy z czego! Dziękuję za namiary na ten piękny film, z przyjemnością obejrzę, gdy tylko znajdę odrobinę czasu. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka chwila wytchnienia jak się ogląda.Inny świat

      Usuń
  5. Aszko, ja do tego sklepu mam 60 km więc często nie bywam:) Na szczęście otworzyli mi to drugie na P, i wróciłam dziś z piękna lampą po przecenie:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem co lepsze- blisko czy daleko......lubię wiedzieć,że mam blisko i nie muszę.Tak mam z Home& You

      Usuń
  6. Podobają nam się te same filiżanki. Ja również kupiłam swoje w tk maxx tylko, że w Anglii. Dokupiłam tam jeszcze dwa małe dzbanuszki i tace - Widzę u Ciebie piękny komplet w nibieskie kwiaty, szczególnie dzbanek przypadł mi do gustu - Dzieki za filmy z chęcia je obejrzę. - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandziu,to porcelana Masons sygnowana na lata 40.
      Hm...sporo rzeczy nam się wspólnie podoba:)

      Usuń
  7. Urocze te filiżanki i kubeczki. Mam serwetki papierowe z takim wzorem jak jest na kubeczkach :) Ładnie by razem na stole wyglądały.
    Miło sie ogląda Twoje zdobycze :)
    Oj tak. Barkuje dobrych filmów.
    Cudownej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś podobne serwetki ale "wyszły" czas rozejrzeć się za nowymi.Teraz oglądam na You Tube Panny z Wilka

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger