13:23

Dzień Kobiet na błękitno

Wszystkim Paniom tym młodszym i tym starszym i sobie oczywiście życzę Wszystkiego Naj.........

Piękny dzień- z krótkim rękawkiem popracowałam w ogrodzie oczyściłam 2 rabaty i jak na pierwszy raz wystarczy. Teraz tylko świętowanie
Więcej nie namówię się na kupno tulipanów jeżeli są w sklepie w takich ilościach.Bo to znaczy ,że pędzili je szybko na ten dzień. Po 3 godzinach od zrobienia wczorajszych zdjęć padły a właściwie opadły.Przycięłam na krótko i do kielicha wstawiłam.Kiedyś kupiłam kratkę do ikebany i ta wpasowała się w ten pojemnik.Widać jakie piękne słońce.Zrobiło się świątecznie



Po pracy " w polu" chwila wytchnienia z moimi ulubionymi słodkościami i kawie




I mała uwaga- bardzo lubię porcelanę Łomonosov ale.....te filiżanki które mam są bardzo niewygodne.Uchwyt  w stosunku do filiżanki jest za mały i  mam problem z utrzymaniem. Co do reszt nie mam zastrzeżeń. .Ale i tak będę sobie robiła drobne prezenty albo będę jako prezenty dostawała:) bo np.dzbanek jest prezentem od córki.
A to to sama sobie wyszperałam - piękna serwetka 



Ups....i zdjęcie Ady się załapało:) Obydwie piękne są
Sernik w lodówce się chłodzi ,popołudnie  będzie gościnnie a na koniec zostawiam coś czerwonego
 Pachną ale nie smakują jak powinny

Miłej soboty życzę


10 komentarzy:

  1. Piękne ta porcelana. Tez mamtaką filiżankę, która jest cudna tylko niejk z niej pić, bo uszko ma tak wymyslne, że nie ma jak go chwycić.
    Wszystkiego najlpeszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, a już myślałam,że coś z moimi nie tak:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mniam,tęskni się za smakami lata

      Usuń
  3. Widzę, że moja Marcia w komentarzu przysyła Ci pozdrowienia z Poznania. Aszka, w Twoim domku jak zwykle pełno pięknych wiosennych kwiatów, a porcelana wygląda imponująco - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak sobie poklikałyśmy z Twoją córką ...prawie krajanką
      Dziękuję za docenienie mojej porcelany:)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia. Aż chce się zasiąść do kawy przy takim stole. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet:) Przy okazji zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam wirtualnie...dzisiaj piękna pogoda więc na tarasie wypijemy

      Usuń
  5. W ostatnich minutach tego dnia odwzajemniam wszystkie mile zyczenia od Kobiety dla Kobiet.Sama zycze pieknego zdrowia i kobiecego szczescia,niech cieszy kazdy nastepny dzien.Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za wiele radosci jaka dostarcza nam Pani blog--Ketrzynianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :):):)
      Dziękuję za poczytywanie!!!

      Usuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger