08:30

Zaskoczone panie...chyba

Jakiś czas temu w ulubionym sklepie przeglądając tzw.skorupy kątem oka widziałam jak panie biorą i odkładają talerz. Zaciekawiona co ich od niej odrzuca i ja ją obejrzałam i już nie odłożyłam.Paterka która  poza walorami czyt.kwiaty, trzy nóżki, delikatne złocenia ma wywiercone dziurki. Nie wiem czy fabrycznie czy ktoś pomysłowy to zrobił ale  od razu zobaczyłam umyte owoce,pomidory,ogórki które   zamiast na sitko kładę na paterę żeby spłynęła woda





ot, taki porcelanowy durszlak, sitko. Dobrze,że zaskoczone panie nie widziały tego co ja :)
 I kolejna kwietna łąka. Ciągle coś w swoich zasobach znajduję i trochę się już gubię

Miłego Dnia

9 komentarzy:

  1. Takie talerze z dziurkami sa glownie do truskawek ale oczywiscie mozna uzyc do wszystkich owocow, swietna decyzja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że panie "niekumate", bo paterka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne skarby:) Moje uzależnione od staroci serce aż się do nich wyrywa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patera śliczna:)))i Twoje kwiatowe zbiory bardzo lubię:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię sie, że odrazu trafiła do Twojego domu kochana:) Jest prześliczna i bardzo praktyczna. I ja również uwielbiam Twoje zbiory kochana:) Uściski cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cacuszka! druszlak-absolutne cudeńko,wyobraźnia to jednak potęga:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger