12:07

Wcale nie szewski a słoneczny poniedziałek

Wczoraj paskudnie dzisiaj pięknie.Pewnie gdybym pracowała to byłby żal a tak to mi obojętne.Wolę jednak jak świeci

Roztoczom mówię "sio" i wystawiam pościel na chłód i słońce. Niestety AZS wyjątkowo wcześnie mnie dopadł i nogi mam ....oszczędzę szczegółów
dorodne wyjątkowo

niekoniecznie kryształy [pochowane] - szkło grube
kiedyś wyszperane z bardzo grubego szkła


kiedyś pokazywałam.Ostatnio znalazłam podobną na Allegro i cena mnie zaskoczyła . Moja miska została oczyszczona i wróciła do łask.

jeszcze trochę hortensji


zaplecze kawowe- młynek,kawy ziarniste,rozpuszczalne ,ekspresy,spieniacz.Pachnie jak otworzę:)
i dla cierpliwych kawa - nisko drażniąca .Muszę w to wierzyć
spieniam
gotuję
wlewam
przelewa się ale mleko gęste więc ścinam nożem
prawie dekoruję:)
sypię cukier brązowy [przy okazji druga łyżeczka do konsumpcji]
i proszę...częstujcie się

Dodam,że spełniłam wobec siebie dobry uczynek.Zapisałam się na mammrografię.Jutro jadę:) żeby potem nie było że zaniedbałam.Tym bardziej ,że zaproszenie pocztą dostałam:)
To tak dla przypomnienia......

Miłego Dnia








9 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle jest na czym oko zawiesić:)Słonko cudne i u mnie,choć jakaś choroba sie dobija i trudno się cieszyć w pełni:)pięknego tygodnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta zima była taka jakby nie była i nic nie wymroziła

      Usuń
  2. Podobno na słońce nie powinno się wystawiać pościeli, jedynie jak jest mróz (w końcu słońce mocno grzeje) ;) mmmm kawka przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, mróz zabija a ciepło rozmnaża.Rano był przymrozek ze słońcem.Teraz już po wietrzeniu i na dodatek pachnąco

      Usuń
  3. Przysiądę na kawę, też w tej chwili piję i podziwiam piękne przedmioty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście badać się trzeba:))uwielbiam zaglądać do Twojego domku:)))za pyszną kawkę dziękuję:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te hortensje mnie urzekają jak i cała Twoja miłość do pięknych przedmiotów.
    Ciepło pozdrawiam i dziękuję za Kawusie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszna kawusia, dziękuję!!!:):) piękna kolekcja kryształow:) ściskam kochana wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię stare rżnięte szkło, a kawą chętnie się poczęstuję.
    Pozdrawiam równie słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger