19:11

Waniliowa waga kuchenna

Przyznam się- jak widziałam u Was też chciałam mieć podobną. Jednak nie na tyle żeby dużo płacić w sklepie. Z pomocą jak zwykle przyszedł mój ulubiony ostatnio sklep.
Po wizycie u dentysty i borowaniu [lekkim, w znieczuleniu]  należała mi się nagroda. Weszłam i była....
ale niestety bez miski .Myślę,że to najmniejszy problem.Na razie dałam jej emaliowany talerz i poszukam odpowiedniego. Mam sporo ze stali nierdzewnej ale żadna nie pasuje .
mała rzecz a cieszy





4 komentarze:

  1. Śliczna jest:)))kiedyś wypatrzyłam podobną i nie kupiłam bo było mi ciężko z zakupami i bardzo tego żałuje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest mała rzecz Aszko:) To jest zupełnie rewelacyjna waga o jakiej marzę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. nie taka mala :D fajna zdobycz !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet z tym talerzem godnie się prezentuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger