16:15

W blasku słońca i świec

Zamglony wschód słońca  widziany z mojego okna

potem już tylko niebieskie niebo i dość ciepło. Syn widział już żurawie a wczoraj gęsi wracały.Zaraz przylecą szpaki a inne latające już koncertują. Czują wiosnę

A ja po powrocie z miasta odpoczywałam w blasku świecy
popijając normalna już kawę:)
bardzo lubię te różano- kwietne  motywy


W SH kupiłam 4 podkładki na stół.Z grubej bawełny ,pikowane w kwiaty. Z szyciem u mnie kiepsko i takie znaleziska mnie cieszą





i na koniec kolejna kaczka - ciężka,  żeliwna



4 komentarze:

  1. Powoli robi się ciekawe stadko gęsi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny poranek:) Takie chwile są bardzo miłe, a motywy różane równiez uwielbiam:) Gąski cudne:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkiego rodzaju kwiaty na tkaninach i szkle uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę się podpisać pod poprzednim komentarzem:)))wszystko z motywem kwiatów kocham:)))kolejna fajna kaczka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger