10:03

Róża na niedzielę

dla moich gości
więcej na w moim drugim blogu Róże      zapraszam

12 komentarzy:

  1. aż tu mi zapachniala :))) miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna... Dziękuję:):)) Kochana mnóstwa słoneczka dla ciebie):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońca dzisiaj dużo było:) i można było posiedzieć na tarasie.Pod koniec lutego...coś niebywałego

      Usuń
  3. Zachwycajaca!!
    W moim ogrodku nie mam roz, wiec tym bardziej lubie ogladacu innych:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do oglądania moich i dodaję zapach

      Usuń
  4. Bardzo ładna - co to za odmiana .
    Piękny baner na głównej stronie - ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eden Rose - jedna z ładniejszych róż.Liczę,że po tej zimie nie będzie dużo cięcia

      Usuń
  5. Cudowna! A jeszcze opleciona takim pięknym clematisem. To moje ulubione zestawienie róże i clamatis.
    Horetensje powalające! Masz fantastyczny ogórd!
    Wszelkiej pomyślności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zestawienie to podobno klasyka ale ja jakoś nie "czuję" clematisów.Rosną siłą przetrwania:)
      Hortensje....ciągle mi mało ale już pasuję

      Usuń
  6. Przecudne kwiaty, aż tak bardzo chce się lata !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Nie mogę się już doczekać kiedy zakwitną. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger