16:17

Piątek i koniec lutego




Wierzyć się nie chce ,że to już koniec drugiego miesiąca tego roku a tak niedawno były święta.
Czy Wam ten czas też tak przelatuje między palcami ?
Wczoraj jeszcze raz zaszalałam i zjadłam trzeciego pączka.Usprawiedliwiam się-rano 1 w południe 1 i po południ 1.  Rozłożone w czasie
To ten popołudniowy - mąż już miał czas i wypiliśmy kawę wspólnie


W tym tygodniu poczyniłam 2 dobre zakupy
Podkładki pod talerze- komplet 4 szt

dużą , owalną, ciężką, sygnowaną na 4 nóżkach paterę





 tabliczkę porcelanową z miłości do róż. Nie wiem jeszcze jakie znajdę dla niej zastosowanie ale ładna jest


I tylko czas mógłby biec wolniej .....

15 komentarzy:

  1. Zakupy istotnie świetne. Tabliczka jest słodka. Z filiżanką wygląda jak komplet. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakupy :) szczególnie te podkładki pod talerze.
    Mnie się wydaje, że to marzec się kończy a nie luty, ale to przez pogodę :)
    Cudnego weeknedu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nienormalnie w przyrodzie:)
      Wzajemnie

      Usuń
  3. Przeleciał luty i niestety czasu nie zatrzymamy:)))ale możemy go wykorzystać najpiękniej jak się da:)))zakupy są genialne szczególnie te podkładki pod talerze mi sie podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się wypatrzeć podkładki bo panie w sklepie myślały,że każda rzecz kosztuje 15 zł i wydawało im się za drogie:)

      Usuń
  4. Udane zakupy - Taca jest naprawdę fajna i pięknie się prezentuje .Dwa lata temu w Berlinie kupiłam takie same tabliczki porcelanowe w róże.Chodzę z nimi po mieszkaniu i też nie wiem, co z nimi zrobić.Poczekam i zobaczę co Ty Aszka wymyślisz - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze,sama nie wiem gdzie je dam :) przyjemny problem
      Chcę przerobić swoją sypialnię i może wtedy....

      Usuń
  5. Zakupy faktycznie bardzo udane. Podobają mi się zwłaszcza te podkładki pod talerze. Różane motywy to także moje ulubione, i gdybym miała okazje kupić takie porcelanowe cacuszko, też bym to zrobiła i zapewne rozmyślałabym jak je wykorzystać.:))) Ciekawa jestem twoich pomysłów:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, lepiej kupić i się zastanawiać niż nie kupić i żałować.Niech czeka

      Usuń
  6. Oj te Twoje zakupy. Jestem nimi zachwycona.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki na talerze są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że 4 sztuki ...może kiedyś

      Usuń
  8. Kochana, jak zwykle zakupy rewelacyjne:) Tylko pozazdrościć:) Pączus, pychotka:)Uściski ślę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger