15:56

12 zł czyli...a to mi się udało

Wiem, ciągle o nowych zakupach piszę ale tak naprawdę to nic się nie dzieje.Zima jaka jest taka jest ale nie na tyle ciepła żeby iść do ogrodu.Więc zabijam czas wyjazdami "do miasta" ,spacerami spotkaniami z koleżankami .Jest u nas taka kawiarnia gdzie do południa spotykają się panie jak mniemam emerytki i przy kawie i ciastku mile spędzają czas.Takie życie emeryta bardzo mi się podoba.Ja wprawdzie emerytką jeszcze nie jestem ale też lubię się tam spotykać.To jest centrum miasta i wszędzie blisko
No właśnie- musiałam wejść do ulubionego sklepu żeby dokupić kieliszek do jajka.Dokupiłam i mam już 4 równe  a,że dzisiaj dzień dostawy więc się rozejrzałam i zobaczyłam to.....




cena powalająca - 8 zł   ....... czy mogłam sobie odmówić ?. Nie mam jeszcze świeżych kwiatów żeby ułożyć w siateczce ale jedna hortensja wystarczyła - na razie.Wielkie te moje hortensje były

.Ta kolorem,złoceniami będzie pasowała do serwisu
Mam  już podobną ale oszczędzniejszą w zdobieniu i troszeczkę większą




Przy okazji po 2 złote dwie miseczki z emalii - nietłukące:)
12 złoty wydałam - tyle póżniej kosztowała mnie kawa:)
Miłego Popołudnia





12 komentarzy:

  1. No i znowu udane zakupy. Miseczki urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam emaliowanę miseczki,nie musze obawiać się że coś się z nimi stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo na kwietne kompozycje zdobyłaś! Rewelacja!
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz w końcu namiary na ten sklep?????;)))) Pojadę, żeby nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Ci troszkę zazdroszczę tego sklepu:)) Fajne tam nabywasz cudeńka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ładnie wygląda z tym bukietem - ciepło pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za też u mnie takiego sklepu nie ma :((( buuuuuu! Pozdrawiam! LidiaL

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że ja nie mam takiego sklepu w okolicy.
    Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta waza jest piękna i świeże kwiaty będą wyglądać prześlicznie:)))bardzo lubię oglądać Twoje zakupy zawsze coś fajnego wyszukasz:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znowu świetne zakupy. Ja do takiego sklepu muszę jechać 50 km
    Pozdrawiam serdecznie tez jeszcze nie emerytka, ale nie pracująca 50- tka z dużym +
    Bogusia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam lubię kochana, jak pokazujesz nam swoje nowe nabytki. Jak zwykle piękne:) Cudnie u Ciebie:) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger