15:09

Prawie dietetycznie czyli owsiane ciasteczka

No niestety z moją silna wolą jest słabo. Dzisiaj znalazłam w szufladzie przepis na chrupiące owsiane ciasteczka z tej strony  Moje wypieki . Zrobiłam w myślach wizualizację i...musiałam upiec. Na moje szczęście bądż nieszczęście miałam wszystkie składniki. Płatki dałam takie jakie były-owsiane, żytnie i owsiane błyskawiczne.  I już po pieczeniu
Na początek zabawka Tobiego- jak się nią rzuci to świeci i migocze w środku.Tobi wygląda "dyskotekowo" jak ma ja w pyszczku i biegnie.Pyszczek mu świeci , niestety za szybki jest żeby zrobić zdjęcie.Tobi bo ja wolniejsza a mój aparat to bardzo wolny jest
a to już ciasteczka




no i do tego kawa- ciastka są chrupiące,część zrobiłam z orzechami i muszę się powstrzymywać.Niestety:(


lubię takie złocenia na porcelanie
i błękitów ciąg dalszy. Czytałam,że nadal królują pastele,groszki i moje zdobycze [kiedyś tam]wpisują się w ten nurt
porcelanowy pojemnik błękitny w groszki- na herbatę i prawie wielkanocna kaczka albo gęś

no i filiżanka, Bardzo lubię pić z tej delikatnej porcelany

Życzę przyjemnego weekendu




6 komentarzy:

  1. aż zgłodniałam- pięknie i apetycznie u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło u Ciebie i bardzo ładnie a do tego pyszne ciasteczka....marzenie po prostu:)))piękna filiżanka:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponującą masz tę porcelanę!
    Ciasteczka wyglądaja bardzo apetycznie i maja same zdrowe składniki (no prawie ;) ). Gąska jest przeurocza.
    Tobi z tą zabawką w pycholu musi wyglądać odjazdowo :D
    Wszelkiej pomyslności

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale bym bym sobie takie schrupała z herbatką :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja uwielbiam ciasteczka. Twoje kochana wyglądają tak smakowicie, że zrobiłam się głodna na słodkie:) Faktycznie cudna ta filiżanka i nie dziwię się, że lubisz z niej pić:) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne ciasteczka zapodane w pięknym naczyniu i herbatka w pięknej porcelance:) Lubię takie chwile:) LidiaL

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger