10:53

Ogród wcale nie uśpiony

O tej porze roku wszystko powinno być przykryte grubą warstwą śniegu i spać zbierając siły na nowy sezon.Rzeczywistość jest jak na razie inna i wcale mnie to nie cieszy
Ale najpierw łyk gorącej czekolady bo to napój zimowy

na świątecznej gwiazdce czekoladka
i tak ciepła od środka wyszłam na dwór. A tam piękne słońce i opadające mgły.Typowo wiosenny dzień
i przyroda której to też nie pasuje



kret zawzięcie kopie
ptaki po śniadaniu- co raz mniej owoców róży
i tylko choinka w domu jakoś nie pasuje do tego wszystkiego.Dawno jestem po kolędzie ale do 6 stycznia musi wytrzymać.Zgodnie z tradycją
a ja? ja niezmiennie -
i nowe-stare błękitne  naczynie ceramiczne.

i tak zimowo-wiosenne życzę Miłego Weekendu






6 komentarzy:

  1. Przeipiekna masz zime..iscie wiosenna..u nas tez dokladnie tak samo..U nas w Austrii ksieza nie chodza po koledzie..absolutnie nie znany tu zwyczaj, tak jak nie ma tu dzielenia sie oplatkiem w wigilijny wieczor.U mnie tez choinka musi dotrwac do Trzech Kroli.Widze ze tez kochasz sie w emaliowanych garnkach..wlasnie roznych rondli mi potrzeba . ale z czasem je skompletuje.I tez kolor laguny Cie kreci..ladnie u Ciebie.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie pgoda raczej wiosenna u Ciebie:) U mnie dzisiaj zasypalo sniegiem imamy spory mroz takze troszk dziecnaciesza sie Zima, a moze przyrodanie bedzie warioac, chociaz kilka dni temu zauwazyla, ze w gniazdku po jasklkac ajkies dwa malenkie ptaszki zamieszkaly:) Pozdrawiam zza oceanu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kolekcja emalii. Ja też lubię tylko takie garnki.
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też krety kopią, róże puszczają nowe liście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie uśpiony...po paru nocach z przymrozkami i tak bez ma pąki i goździki czerwone i narcyzy kwitną...strach się bać, co to będzie...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię taką pogodę ale podobnie jak Ty martwię się o przyrodę:))piękna emalia:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Zielony zakątek , Blogger